00 DSpace/Manakin Repository

Роль міжнародних організацій в розвитку глобального мережевого ретейлу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Севрук, Ірина Миколаївна
dc.contributor.author Sevruk, Iryna
dc.date.accessioned 2019-05-20T09:43:08Z
dc.date.available 2019-05-20T09:43:08Z
dc.date.issued 2017-03
dc.identifier.citation Севрук І. М. Роль міжнародних організацій в розвитку глобального мережевого ретейлу / І. М. Севрук // Економічний простір. – 2017. – № 119. – С. 49-59. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/584
dc.description.abstract UK: В умовах інтенсифікації глобалізаційних та інтеграційних процесів активізується розвиток глобальних торговельних мереж, внаслідок чого посилюється значимість регулювання міжнародної торгівлі на наднаціональному рівні.Зазначене викликає необхідність перегляду існуючих регулятивних механізмів та створення нових, здатних своєчасно реагувати на стрімкі зміни, що супроводжують розвиток глобального мережевого ретейлу. У статті проведено аналіз світової практики інституційно-правового регулювання діяльності мережевого ретейлу на рівні міжнародних організацій. Апелюючи до міжнародного досвіду систематизовано національні інструменти впливу на діяльність торговельних мереж і визначено шляхи протидії нечесній комерційній практиці у межах В2В відносин в роздрібному секторі. До останніх належать антимонопольне, цінове регулювання, загальні вимоги до сертифікації та маркування товарів, а також добровільні кодекси поведінки. Встановлено, що саме міжнародні організації як глобальні інститути покликані вчасно реагувати на сучасні тенденції в розвитку міжнародної торгівлі та розробляти дієві інструменти їх регулювання, наприклад, активізація електронної комерції викликала необхідність регулювання її на міжнародному рівні. en_US
dc.description.abstract EN: In the context of globalization and integration processes the development of global retail chains is intensifying, resulting in enhanced importance of international trade regulation at the supranational level. The above mentioned needs to review the existing regulatory mechanisms and form new ones, which can respond to rapid changes, that accompany the development of global retailing. The article analyzes the international practice of institutional and legal regulation of global retailing at the level of international organizations. Appealing to the international experience the national instruments that have impact on the retailers is systematized and the ways of combating B2B unfair trading practices in the retail sector are defined. The latter include antitrust and price regulation, general requirements for certification and labeling, and voluntary codes of conduct. It is determined that international organizations as global institutions are designed to respond timely to modern trends in international trade and develop effective tools for regulation, e.g., an activization of e-commerce has necessitated its regulation at the international level.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject міжнародні організаці en_US
dc.subject міжнародні торговельні мережі en_US
dc.subject глобальний мережевий ретейл en_US
dc.subject ЄС en_US
dc.subject В2В en_US
dc.subject електронна комерція en_US
dc.subject international organizations en_US
dc.subject international retailers en_US
dc.subject global retailing en_US
dc.subject EU en_US
dc.subject B2B en_US
dc.subject e-commerce en_US
dc.title Роль міжнародних організацій в розвитку глобального мережевого ретейлу en_US
dc.title.alternative Role of international organizations in global retailing development en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу