00 DSpace/Manakin Repository

Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Бренд-менеджмент» для студентів ступеня магістра спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ползікова, Ганна Володимирівна
dc.contributor.author Захарченко, Наталія Василівна
dc.contributor.author Прилєпова, Марина Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-03-11T07:27:44Z
dc.date.available 2021-03-11T07:27:44Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Бренд-менеджмент» : для студ. ступеня магістра спец. 075 «Маркетинг» ден. та заоч. форм навчання / ДВНЗ "Придніпр. держ. академія буд-ва та архітектури" ; уклад.: Г. В. Ползікова, Н. В. Захарченко, М. О. Прилєпова – Дніпро, 2018. – 15 с. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5782
dc.description.abstract UK: Методичні вказівки містять основні вимоги до контрольної роботи, порядок її виконання, рекомендації щодо збору, обробки, аналізу вихідних даних, вивченню літературних джерел, правила оформлення, порядок підготовки і захист en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher ДВНЗ ''Придніпровська державна академія будівництва та архітектури'' en_US
dc.subject бренд-менеджмент en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject контрольні роботи en_US
dc.title Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Бренд-менеджмент» для студентів ступеня магістра спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання en_US
dc.type Methodical recommendations en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу