00 DSpace/Manakin Repository

Фітнес-тури як новий сегмент ринку спортивно-оздоровчих послуг

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Остап"юк, Наталія Іванівна
dc.contributor.author Ostapyuk, Nataliia
dc.date.accessioned 2019-05-20T09:00:42Z
dc.date.available 2019-05-20T09:00:42Z
dc.date.issued 2017-05
dc.identifier http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_121_11
dc.identifier.citation Остап’юк Н. І. Фітнес-тури як новий сегмент ринку спортивно-оздоровчих послуг / Н. І. Остап’юк // Економічний простір. - 2017. - № 121. - С. 111-120 en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/577
dc.description.abstract UK: У статті досліджуються фітнес-подорожі, як новий перспективний сегмент ринку спортивно-оздоровчих послуг, що приходить на зміну «туристичному фаст- фуду». Здійснений його аналіз та виявлені основні тенденції розвитку. Ідентифіковано профіль цільового споживача ринку та виокремлені основні напрямки реалізації турпродукту, зокрема основними споживачами чи покупцями таких турів є здебільшого жінки, що прагнуть відпочити, вдосконалити своє тіло, налагодити режим харчування, перезапустити свою емоційну сферу, а тому і їздять на 5, 7, 10, 14 днів у різні мальовничі куточки світу та України, а також діти чиї батьки обирають насичену спортивно-оздоровчу програму для їх, як правило, літнього відпочинку. Доведено, що динаміка розвитку ринку спортивно- оздоровчих послуг України в порівнянні зі світовою хоч і є сповільненою проте позитивною. Запропоновано заходи задля інтенсифікації комерційних зусиль інфраструктурних одиниць ринку та диверсифікації їх діяльності. en_US
dc.description.abstract EN: The article explores fitness traveling as a new promising segment of the sports and health services market, replacing «tourist fast food». Its analysis was carried out and the main trends of development were revealed. The profile of the target consumer of the market has been identified and the main directions of sales of tourist products have been outlined. It has been found out that the main consumers or buyers of such tours are mainly women who want to have a rest, to improve their body, to establish a diet, to restart their emotional sphere, and therefore they go on vacation in 5, 7, 10, 14 days to various picturesque corners of the world and Ukraine, as well as the children whose parents choose a rich sports and recreation program for them, usually on summer. It has been proved that the dynamics of the development of the market of sports and health services in Ukraine is slow in comparison with the world but rather positive. The measures of intensifying the commercial efforts of infrastructure market units and diversifying their activities have been proposed.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject спортивний туризм en_US
dc.subject фітнес- туризм en_US
dc.subject ринок спортивно-оздоровчих послуг en_US
dc.subject інфраструктурні одиниці фітнес індустрії en_US
dc.subject sports tourism en_US
dc.subject fitness tourism en_US
dc.subject market of sports-health services en_US
dc.subject infrastructure units of the fitness industry en_US
dc.title Фітнес-тури як новий сегмент ринку спортивно-оздоровчих послуг en_US
dc.title.alternative Fitness tours as a new segment of sportsrecreational services marcet en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу