00 DSpace/Manakin Repository

Визначення регіональної конкурентної ідентичності як основа територіального брендингу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мороз, Олег Васильович
dc.contributor.author Moroz, Oleh
dc.contributor.author Карачина, Наталія Петрівна
dc.contributor.author Karachyna, Nataliia
dc.contributor.author Вакар, Тетяна Володимирівна
dc.contributor.author Vakar, Tetiana
dc.date.accessioned 2019-05-20T08:54:46Z
dc.date.available 2019-05-20T08:54:46Z
dc.date.issued 2017-05
dc.identifier http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_121_10
dc.identifier.citation Мороз О. В. Визначення регіональної конкурентної ідентичності як основа територіального брендингу / О. В. Мороз, Н. П. Карачина, Т. В. Вакар // Економічний простір. - 2017. - № 121. - С. 99-110. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/576
dc.description.abstract UK: У статті обґрунтований методичний підхід до визначення та оцінювання регіональної конкурентної ідентичності. Даний фактор розглянуто як логічний елемент та водночас ідеологічна основа територіального брендингу. Авторська методика являє собою уточнений і вдосконалений варіант концепції С.Анхольта, що було адаптовано до реалій формування територіального брендингу стосовно сільських населених пунктів України. Обґрунтовано загальний алгоритм побудови територіального брендингу та місце у цьому процесі визначення конкурентної ідентичності регіону. Здійснено оцінювання конкурентної ідентичності на прикладі окремих сільських населених пунктів. Особливістю авторської методики є можливість більш об’єктивного визначення потенціалу, джерел, факторів, результативності та ефективності територіального брендингу, а також обмежень, які повинні бути враховані менеджментом брендингу. en_US
dc.description.abstract EN: The methodical approach to the definition and evaluation of regional competitive identity is motivated in the paper. This factor is considered as a logical element and the ideological basis of territorial branding at the same time. Author's method is refined and improved version of the of S.Anholt’s concept, which was adapted to the realities of the forming the territorial branding in relation to rural localities of Ukraine. The general algorithm for constructing territorial branding and the place of determining the region's competitive identity in this process are motivated. An assessment of competitive identity is carried out on the example of individual rural localities. The peculiarity of the author'sTechnique is the possibility of more objective determination of the potential, sources, factors and effectiveness of territorial branding, as well as restrictions that should be taken into account by the branding management.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject бренд en_US
dc.subject конкурентна ідентичність en_US
dc.subject територіальний брендинг en_US
dc.subject місцева економіка en_US
dc.subject соціально-економічний розвиток en_US
dc.subject brand en_US
dc.subject competitive identity en_US
dc.subject territorial branding en_US
dc.subject local economy en_US
dc.subject socioeconomic development en_US
dc.title Визначення регіональної конкурентної ідентичності як основа територіального брендингу en_US
dc.title.alternative Determination of regional competitive identity as the basis of regional branding en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу