00 DSpace/Manakin Repository

Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Мерчандайзинг» для студентів ступеня магістра спеціальності 075 «Маркетинг» заочної та дистанційної форм навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Разумова, Ганна Вікторівна
dc.date.accessioned 2021-02-23T09:56:53Z
dc.date.available 2021-02-23T09:56:53Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Мерчандайзинг» : для студ. ступеня магістра спец. 075 «Маркетинг» заоч. та дист. форм навчання / ДВНЗ "Придніпр. держ. академія буд-ва та архітектури" ; уклад. Г. В. Разумова. – Дніпро, 2018. – 14 с. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5560
dc.description.abstract UK: Методичні вказівки містять основні вимоги до контрольної роботи, порядок її виконання, рекомендації щодо збору, обробки, аналізу інформації, вивченню літературних джерел, правила оформлення, порядок підготовки й захисту en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher ДВНЗ ''Придніпровська державна академія будівництва та архітектури'' en_US
dc.subject мерчандайзинг en_US
dc.subject контрольні роботи en_US
dc.title Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Мерчандайзинг» для студентів ступеня магістра спеціальності 075 «Маркетинг» заочної та дистанційної форм навчання en_US
dc.type Methodical recommendations en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу