dc.contributor.author |
Разумова, Ганна Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-23T09:56:53Z |
|
dc.date.available |
2021-02-23T09:56:53Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Мерчандайзинг» : для студ. ступеня магістра спец. 075 «Маркетинг» заоч. та дист. форм навчання / ДВНЗ "Придніпр. держ. академія буд-ва та архітектури" ; уклад. Г. В. Разумова. – Дніпро, 2018. – 14 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5560 |
|
dc.description.abstract |
UK: Методичні вказівки містять основні вимоги до контрольної роботи, порядок її виконання, рекомендації щодо збору, обробки, аналізу інформації, вивченню літературних джерел, правила оформлення, порядок підготовки й захисту |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
ДВНЗ ''Придніпровська державна академія будівництва та архітектури'' |
en_US |
dc.subject |
мерчандайзинг |
en_US |
dc.subject |
контрольні роботи |
en_US |
dc.title |
Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Мерчандайзинг» для студентів ступеня магістра спеціальності 075 «Маркетинг» заочної та дистанційної форм навчання |
en_US |
dc.type |
Methodical recommendations |
en_US |