00 DSpace/Manakin Repository

Результативні показники виконання бюджетних програм як контрольно-аналітичний об’єкт ДЗВО

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Свірко, Світлана Володимирівна
dc.contributor.author Svirko, Svitlana
dc.contributor.author Тростенюк, Тетяна Михайлівна
dc.contributor.author Trosteniuk, Tetiana
dc.contributor.author Яремчук, І. М.
dc.contributor.author Yaremchuk, І.
dc.date.accessioned 2021-02-19T08:55:42Z
dc.date.available 2021-02-19T08:55:42Z
dc.date.issued 2019-11
dc.identifier http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/420
dc.identifier DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/151-18
dc.identifier JEL:I23, I28
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5501
dc.description.abstract UK: В статті розглянуті питання результативних показників бюджетних цільових програм як об’єкту контрольно-аналітичного дослідження діяльності державних закладів вищої освіти. На підставі опрацювання нормативних документів сформовано їх загальну змістовну модель, яка включає принципи побудови результативних показників цільових бюджетних програм, критерії результативних показників цільових бюджетних програм та власне характеристику результативних показників. В процесі опрацювання положень Типового переліку бюджетних програм та результативних показників їх виконання для місцевих бюджетів у галузі “Освіта” щодо результативних показників за бюджетною програмою «Підготовка кадрів вищими навчальними закладами III - IV рівнів акредитації (університетами, академіями, інститутами)» визначено їх проблемні позиції. В процесі дослідження було встановлено що представлена сукупність результатних показників має досить загальний вигляд, через досить усереднені макроекономічні показники, що не набувають необхідної деталізації на мікро-рівні – рівні конкретного державного закладу вищої освіти, а також не повну кореляцію з закріпленою моделлю результативних показників. Дослідження існуючих в світі підходів до формування їх сукупності дозволило запропонувати систему результативних показників, що включає: показники продукту, показники витрат, показники ефективності, показники якості (традиційні набули подальшого розвитку), показники економічності, показники стійкості (розбудовані авторами), де: показники економічності характеризують дотримання суворого режиму економії у використання коштів загального та спеціального фондів; показники стійкості характеризують фінансову стійкість державних закладів вищої освіти. Встановлено, що комплексна розбудова зазначених підскладових управлінського обліку Державних закладів вищої освіти надасть стійкості і дієвості останньої, що, в свою, чергу сприятиме підвищенню ефективності діяльності державних закладів вищої освіти, а отже кінцево сприятиме оздоровленню системи державних фінансів України. en_US
dc.description.abstract EN: The performance of budget target programs as an object of a control and analytical study of the activities of public higher education institutions has been considered. Based on the elaboration of the normative documents, their general content model was formed, which includes the principles of constructing the performance indicators of the targeted budget programs, the criteria of the effective indicators of the targeted budget programs and the proper characterization of the performance indicators. In the process of working out the provisions of the Model list of budget programs and performance indicators for local budgets in the field of Education regarding the performance indicators under the budget program "Training of Higher Education Institutions of III - IV Accreditation Levels (Universities, Academies, Institutes)". In the course of the research it was found that the presented set of performance indicators has a rather general appearance, due to rather averaged macroeconomic indicators that do not acquire the necessary detail at the micro-level - the levels of a specific state higher education institution, as well as not full correlation with the fixed model of performance indicators. The study of existing approaches to the formation of their totality in the world has allowed to offer a system of productive indicators, including: product indicators, cost indicators, performance indicators, quality indicators (traditional acquired further development), profitability indicators, sustainability indicators (developed by the authors), where: economic indicators characterize the observance of austerity in the use of general and special funds; sustainability indicators characterize the financial sustainability of public higher education institutions. It is established that the complex development of these sub-components of the management accounting of the State Higher Education Institutions will provide stability and effectiveness of the latter, which, in turn, will contribute to improving the efficiency of the state higher education institutions, and thus ultimately contribute to the improvement of the public finance system of Ukraine.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Свірко С. В. Результативні показники виконання бюджетних програм як контрольно-аналітичний об’єкт ДЗВО / С. В. Свірко, Т. М. Тростенюк, І. М. Яремчук // Економічний простір. – 2019. – № 151. – С. 212-223. en_US
dc.subject державні заклади вищої освіти en_US
dc.subject контрольний кластер en_US
dc.subject управлінський облік en_US
dc.subject результативні показники бюджетних цільових програм en_US
dc.subject аналітичний кластер en_US
dc.subject performance indicators of budget targeted programs en_US
dc.subject management accounting en_US
dc.subject analytical cluster en_US
dc.subject state institutions of higher education en_US
dc.subject control cluster en_US
dc.title Результативні показники виконання бюджетних програм як контрольно-аналітичний об’єкт ДЗВО en_US
dc.title.alternative Results of performance of budgetary programs as a control-analytic objective of state institution of higher education en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу