DSpace Repository

Тенденції розвитку глобального маркетингу на прикладі сучасного світового ринку золота

Show simple item record

dc.contributor.author Абрамович, Інна Ананіївна
dc.contributor.author Abramovich, Inna
dc.date.accessioned 2019-05-15T11:35:17Z
dc.date.available 2019-05-15T11:35:17Z
dc.date.issued 2017-02
dc.identifier.citation Абрамович І. А. Тенденції розвитку глобального маркетингу на прикладі сучасного світового ринку золота / І. А. Абрамович // Економічний простір. – 2017. – № 118. – С. 5-15. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/538
dc.description.abstract UK: Стаття присвячена актуальним питанням формування та розвитку концепції глобального маркетингу. На основі узагальнення сучасних тенденцій розвитку глобального маркетингу проаналізовано стан сучасного світового ринку золота. Виокремлено п'ять ключових факторів, які сприяли росту ціни на золото на світовому ринку. Стверджується, що ці фактори будуть продовжувати підтримувати стійкий інтерес до золота як інвестиції, так і попит центральних банків в найближчі квартали. Розглянуті офіційні власники світових золотих запасів, які прямо чи опосередковано здійснюють вплив на попит та пропозицію на сучасному світовому ринку золота. Ринок золота пережив різні структурні зрушення, які в останні десятиліття були однаково актуальні як для попиту і пропозиції золота, так і для прибутковості золота як активу. Виділені фактори, які стимулюють підвищення попиту за золото. Невідворотність розвитку глобалізації робить глобальну орієнтацію в маркетингу перспективною, що вимагає постійної адаптації стратегічних і тактичних кроків менеджменту до умов, що швидко змінюються. А найбільш вагомим фактором таких швидких змін на сьогодні залишається глобалізація. en_US
dc.description.abstract EN: The article is devoted to topical issues of formation and development of the concept of global marketing. On the basis of generalization of modern trends in global marketing it is analyzed the current state of the world's gold market. Five key factors are identified that contributed to the increase in gold prices on the world market. It is argued that these factors will continue to maintain a steady interest in gold investment and Central Bank demand in the coming quarters. The official owners of the world's gold reserves are considered which directly or indirectly influence the demand and offer on world gold market. The gold market has experienced many structural changes, which in recent decades has been equally relevant for both the demand and supply of gold and the yield of gold as an asset. The factors that stimulate increased demand for gold are distinguished. The inevitability of globalization makes the global orientation of marketing in perspective, which requires constant adaptation of strategic and tactical steps of management to conditions that change rapidly. And the most important factor of such rapid changes today is globalization.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject глобальний маркетинг en_US
dc.subject ринок золота en_US
dc.subject попит en_US
dc.subject пропозиція en_US
dc.subject аналіз en_US
dc.subject маркетингові дослідження en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject global marketing en_US
dc.subject gold market en_US
dc.subject demand en_US
dc.subject supply en_US
dc.subject analysis en_US
dc.subject marketing research en_US
dc.subject marketing strategy en_US
dc.title Тенденції розвитку глобального маркетингу на прикладі сучасного світового ринку золота en_US
dc.title.alternative Development trends of global marketing in the present world gold market en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account