00 DSpace/Manakin Repository

Управління витратами на рекламну діяльність в умовах міжнародних економічних зв’язків

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кара, Наталія Ігорівна
dc.contributor.author Kara, Nataliia
dc.contributor.author Пасемко, Тетяна Ігорівна
dc.contributor.author Pasemko, Tetiana
dc.date.accessioned 2021-02-12T16:13:38Z
dc.date.available 2021-02-12T16:13:38Z
dc.date.issued 2019-11
dc.identifier http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/404
dc.identifier DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/151-3
dc.identifier JEL:F50, M37
dc.identifier.citation Кара Н. І. Управління витратами на рекламну діяльність в умовах міжнародних економічних зв’язків / Н. І. Кара,Т. І. Пасемко / Економічний простір. – 2019. – № 151. – С. 28-38. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5373
dc.description.abstract UK: В статті досліджено особливості процесу організування та управління витратами на рекламну діяльність підприємства в умовах міжнародних економічних зв’язків. Розроблено методичні та практичні рекомендації для розрахунку розміру рекламного бюджету та його оптимізації. Теоретичною та методологічною базою дослідження є праці вітчизняних та закордонних науковців, нормативні та законодавчі акти України з питань управління витратами. Зважаючи на те, що реклама має здатність впливати на спосіб життя, вона залучає до себе пильну увага громадськості. В роботі доведено, що в сучасних умовах реклама є активною частиною комплексу маркетингу. Проаналізувавши закордонний і вітчизняний досвід у сфері рекламної діяльності, дійшли висновку, що рекламна діяльність вимагає комплексного і послідовного проведення рекламних заходів, розроблених з урахуванням маркетингової стратегії підприємства. Розроблено рекомендації щодо проведення основних етапів організації рекламної діяльності, зокрема вивчення маркетингової стратегії і політики підприємства; визначення мети і завдань рекламної діяльності на поточний період; проведення досліджень ринку; визначення цільового списку клієнтів, потенційно зацікавлених в продукції підприємства і переліку рекламованої продукції; визначення загального обсягу коштів, що виділяються на рекламу на рік; розподіл коштів рекламного бюджету за статтями його витрат; складання кошторису витрат; складання медіаплану на рік: вибір видів реклами, періодичність і терміни її розміщення; оцінка ефективності рекламної діяльності. Також виявлено позитивні і негативні сторони існуючих методів бюджетування рекламної діяльності. Запропоновано алгоритм і напрями оптимізування витрат. Перший напрям передбачає розробку методики аналізу ефективності рекламної діяльності. Другий напрям - перегляд рекламного кошторису. Також запропоновано основні етапи розробки рекламного кошторису, зокрема перегляд кошторису на рекламу, складання рекламного бюджету, проведення переговорів з підрядниками про перегляд умов договорів, розробка рекламного бюджету на рік. Дотримання запропонованих рекомендацій дозволить підприємствам зменшити обсяги витрат на рекламну діяльність і зробити її більш ефективною. Це в подальшому дозволить збільшити обсяги прибутків і виходити на нові міжнародні ринки. en_US
dc.description.abstract EN: The features of the process of organizing and managing advertising costs in the conditions of international economic activity have been investigated. Methodical and practical recommendations for calculating and optimizing the size of the advertising have been developed. The articles of national and foreign scientists, normative and legislative acts of Ukraine on personnel management were used as the theoretical and methodological basis of the research. Advertising attracts the attention of the public because of its ability to influence lifestyles. It has been proved that advertising is an active part of the marketing complex in modern conditions. Having analyzed foreign and domestic experience in the field of advertising, it becomes clear that advertising requires a comprehensive and consistent implementation of promotional activities tailored to the enterprise marketing strategy. Recommendations on carrying out the main stages of the organization of advertising activity were developed in particular study of marketing strategy and policy of the enterprise; determining the purpose and objectives of advertising for the current period; conducting market research; determining the target list of customers potentially interested in the enterprise's products and the list of advertised products; determining the total amount of money allocated for advertising per year; distribution of advertising budget funds by cost items; drawing up cost estimates; preparation of a media plan for a year: choice of types of advertising, frequency and timing of its placement; evaluation of advertising effectiveness. Positive and negative aspects of existing methods of budgeting of advertising were also revealed. The algorithm and directions of cost optimization are offered. The first direction involves the development of a methodology for analyzing the effectiveness of advertising. The second direction is to review the advertising budget. The basic stages of the advertising budget development are also suggested including reviewing advertising budgets, drawing up an advertising budget, negotiating with contractors to review the terms of contracts, developing an advertising budget for the year. Following these guidelines will help businesses reduce their advertising costs and make them more effective. This will further increase profits and enter new international markets.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject рекламна стратегія en_US
dc.subject бюджет en_US
dc.subject планування en_US
dc.subject витрати en_US
dc.subject методи бюджетування en_US
dc.subject реклaамна діяльність en_US
dc.subject advertising strategy en_US
dc.subject dvertising en_US
dc.subject advertising activity en_US
dc.subject budgeting en_US
dc.subject planning en_US
dc.subject budgeting methods en_US
dc.subject costs en_US
dc.title Управління витратами на рекламну діяльність в умовах міжнародних економічних зв’язків en_US
dc.title.alternative Specifics of management of advertising costs in the context of international economic relations en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу