00 DSpace/Manakin Repository

Дослідження особливостей віртуальних виставок у контексті діджиталізації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Куваева, Татьяна Владимировна
dc.contributor.author Kuvaieva, Tetiana
dc.contributor.author Шинкаренко, Наталія Валентинівна
dc.contributor.author Shynkarenko, Nataliia
dc.date.accessioned 2021-02-10T12:52:01Z
dc.date.available 2021-02-10T12:52:01Z
dc.date.issued 2019-10
dc.identifier http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/352
dc.identifier DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/150-1
dc.identifier.citation іртуальних виставок у контексті діджиталізації / Т. В. Куваева, Н. В. Шинкаренко // Економічний простір. – 2019. – № 150. – С. 7-13. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5354
dc.description.abstract UK: Дана стаття присвячена аналізу основних особливостей організації віртуальних виставок як інструменту ко- мунікаційної політики у контексті діджиталізації. Виявлено, що сьогодні активний розвиток цифрових технологій обумовлює необхідність переходу від класичних інструментів маркетингових комунікацій до більш інноваційних. У той же час все більша частина вітчизняних промислових підприємств не поспішає з впровадженням сучасних технологій для просування своєї продукції. Це спонукало до проведення дослідження основних бар’єрів на шляху ви- користання віртуальних виставок менеджерами вітчизняних промислових підприємств. Виявлено, що основними передумовами такого стану є низька обізнаність менеджерів щодо переваг віртуальних виставок у порівнянні з традиційними інструментами просування продукції на В2В ринках. Проаналізовано основні переваги віртуальних виставок, що полягають у зниженні витрат, збільшенні кількості конверсійних пунктів, розширенні сфери впливу тощо. Запропоновано для обґрунтування вибору інструменту комунікацій використовувати показник СРМ. Такий підхід дозволяє оцінити віртуальні виставки з урахуванням вартості просування в розрахунку на тисячу контактів. Виявлено, що сьогодні віртуальні цифрові виставки засновані на концептуальних та лінгвістичних інструментах, які надаються кількома новими технологіями популярних систем, таких як ViEx System, XMP-CMS та ARCO. Всі ці системи мають спільну особливість: вони сприяють розробці кількох версій однієї і тієї ж виставки в різних контекстах шляхом відокремлення вмісту і презентації, у тому числі забезпечуючи адаптування до мобільних при- строїв. Таке широке коло інструментів дозволяє забезпечити різні способи організації віртуальних виставок: фото- виставки; мультібанери; виставки з аудіо- та відеосупроводом; виставки-«презентації» за окремою продукцією; виставки-«демонстрації» з насиченим мультимедійним контентом, у тому числі аудіо- та відеорядом, текстом, розділами; тематичні інтерактивні виставки з певними квестами, презентаціями, подорожами, іграми тощо. Ви- явлені особливості створення віртуальних виставок довели необхідність врахування інтересів усіх зацікавлених сторін щодо даного різновиду інструменту комунікаційної політики. en_US
dc.description.abstract EN: This article is devoted to the analysis of the main features of the virtual exhibitions as a tool of promotion within digitalization. It has been revealed that the active development of digital technologies causes the transition from classic marketing communication tools to more innovative ones. At the same time, an increasing number of domestic industrial enterprises are not in a hurry to introduce modern technologies to promote their products. This has led to the study of the main barriers of using the virtual exhibitions by managers of domestic industrial enterprises. It has been revealed that the main prerequisites of this situation are the low awareness of managers about the advantages of virtual exhibitions compared to traditional tools of products promotion in the B2B markets. The main advantages of virtual exhibitions that include reducing costs, increasing the number of conversion points, expanding the sphere of influence etc. have been analyzed. It has been proposed to use the CPM indicator to justify the choice of communication tool. This approach allows to estimate virtual exhibitions taking into account the cost of promotion per thousand contacts. Research has shown that Virtual Exhibition (VE) is considered by managers as an exhibit that has untapped potential that can be beneficial to both large and small companies. As a concept and in practice, a virtual exhibition is still new and, like most new technologies and ideas, takes time to gain mass support. It has been revealed that virtual digital exhibitions today are based on conceptual and linguistic tools provided by several new technologies of popular systems, such as ViEx System, XMP-CMS and ARCO. All these systems have a common feature: they facilitate the development of multiple versions of the same exhibition in different contexts by separating content and presentation, including adaptation to mobile devices. Such a wide range of tools allows to provide various ways of organizing virtual exhibitions: photo exhibitions; multi banner; exhibitions with audio, video, exhibitions-"presentations"; thematic exhibitions; exhibitions-quizzes etc. The peculiarities of creating virtual exhibitions proved the need to consider the interests of all stakeholders in this type of promotion tool.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject маркетингові дослідження en_US
dc.subject віртуальна реальність en_US
dc.subject цифровий маркетинг en_US
dc.subject цифровий маркетинг en_US
dc.subject цифровізація en_US
dc.subject діджиталізація en_US
dc.subject віртуальні виставки en_US
dc.subject augmented reality en_US
dc.subject marketing research en_US
dc.subject virtual reality en_US
dc.subject digitization en_US
dc.subject digital marketing en_US
dc.subject virtual exhibitions en_US
dc.title Дослідження особливостей віртуальних виставок у контексті діджиталізації en_US
dc.title.alternative Research of the features of virtual exhibitions within the digitalization en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу