00 DSpace/Manakin Repository

Аналіз збутової діяльності підприємства на основі оцінки ефективності витрат на збут

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Саннікова, Світлана Федорівна
dc.contributor.author Sannikova, Svitlana
dc.contributor.author Іванова, Марина Володимирівна
dc.contributor.author Ivanova, Maryna
dc.date.accessioned 2019-05-14T16:27:39Z
dc.date.available 2019-05-14T16:27:39Z
dc.date.issued 2017-01
dc.identifier.citation Саннікова С. Ф. Аналіз збутової діяльності підприємства на основі оцінки ефективності витрат на збут / С. Ф. Саннікова, М. В. Іванова // Економічний простір. – 2017. – № 117. – С. 192-203. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/532
dc.description.abstract UK: Завданнями даної статті є дослідження зв’язку динаміки рівня та частки витрат на збут у повній собівартості реалізованої продукції з динамікою доходу і прибутків підприємства та показників ефективності витрат на збут з метою аналізу збутової діяльності суб’єкта господарювання. Показано, що важливими підходами до оцінки ефективності витрат на збут є їх порівняння з доходами та прибутками підприємства шляхом визначення показників доходності та рентабельності збутових витрат. Доведена необхідність постійної оцінки динаміки показників ефективності збутових витрат. Виявлено, що аналіз динаміки витрат на збут та їх частки у повній собівартості реалізованої продукції адекватно показує тенденцію зміни показників ефективності збутових витрат. Цінність статті полягає у встановленні того, що зменшення рівня витрат на збут та їх частки у повній собівартості реалізованої продукції, оптимізації структури витрат в частині підвищення витрат на більш ефективні складові збутової діяльності можна досягти завдяки впровадженню інноваційних заходів у сфері збуту та за рахунок удосконалення збутової діяльності на підприємстві, що дасть можливість збільшити ефективність збутових витрат та підвищити результати виробничо-збутової діяльності підприємства. en_US
dc.description.abstract EN: The objectives of this article are to study the сonnection of dynamics of level and share of sales expenses in total cost of sales with dynamics of revenue and profits of the enterprise and indicators of sales expenses efficiency in order to analyze sales activities of the entity. It is shown that the important approaches for astimating the effectiveness of sales expenses are their comparing with revenues and profits of the enterprise by identifying the indicators of profitability and return of sales expenses. The necessity of continuous astimation of dynamics of the sales expenses efficiency indicators is proved. It is discovered that the analysis of dynamics of sales expenses and their share in total cost of sales displays adequately the trend in indicators of sales expenses efficiency. The article is valuable because of the establishment of the fact that the reduction of sales expenses and their share in total cost of sales, optimization of the expenses structure in terms of raising the cost of more efficient components of sales activity can be achieved through the introduction of innovative measures in sales and by improving sales activity the company, which will lead to the increase in the sales expenses efficiency and improve the results of production and sales of the enterprise.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject витрати на збут en_US
dc.subject збутова діяльність en_US
dc.subject ефективність en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject динаміка en_US
dc.subject sales expenses en_US
dc.subject sales activitу en_US
dc.subject efficiency en_US
dc.subject enterprise en_US
dc.subject dynamics en_US
dc.title Аналіз збутової діяльності підприємства на основі оцінки ефективності витрат на збут en_US
dc.title.alternative Analysis of enterprise sales activity based on evaluation of sales expenses efficiency en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу