00 DSpace/Manakin Repository

Моделювання аутентичного управління розвитком ринку туристичних послуг

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горіна, Ганна Олександрівна
dc.contributor.author Gorina, Hanna
dc.date.accessioned 2019-05-14T09:43:55Z
dc.date.available 2019-05-14T09:43:55Z
dc.date.issued 2017-01
dc.identifier.citation Горіна Г. О. Моделювання аутентичного управління розвитком ринку туристичних послуг / Г. О. Горіна // Економічний простір. – 2017. – № 117. – С. 66-74. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/521
dc.description.abstract UK: В умовах глобалізації та інтеграції туристичної галузі держави до світового туристичного простору надзвичайно актуальним стає питання ефективного та конкурентоспроможного управління розвитком локальних ринків як складових складної багаторівневої системи національного ринку туристичних послуг, що визначає актуальність дослідження, його мету та завдання. У статті запропоновано модель аутентичного управління розвитком ринку туристичних послуг. Контур моделі пропонується визначати синтетичною взаємодією трьох векторів управління, а саме: автентичністю культурно-історичних ресурсів локальних ринків туристичних послуг, асиметричністю інфраструктурного та соціально-економічного розвитку, просторовою поляризацією розміщення природно-кліматичних та рекреаційних факторів розвитку. Концептуальне наповнення моделі забезпечується інтегрованим взаємозв’язком її основних компонентів: метою, завданнями, функціями, принципами, задіяними суб’єктами, механізмами управління, очікуваним ефектом її впровадження. Реалізація запропонованої моделі дозволить виконати низку першочергових завдань активізації розвитку туристичного сектору як окремих регіонів, так і держави в цілому. en_US
dc.description.abstract EN: In the context of globalization and integration of the tourism industry to the world tourism markets such issues as an effective and competitive management of the local touristic markets and their development become extremely important especially in the context of those markets being the elements of common complex multilevel national truism system. The model of authentic management of tourist market development has been suggested in the article. The contour of the model is offered to be determined as an interaction of three synthetic vectors: authentic cultural and historical resources of the local tourism market; asymmetry of infrastructure and socio-economic development; spatial polarization of the natural and climatic as well as recreational factors of development. The conceptual content of the model is provided by the integrated relationship of its main components, such as: purpose, objectives, functions, principles, subjects involved, management instruments, and the anticipated effect of its implementation. Implementation of the proposed model allows accomplishing a number of priority tasks of tourism sector revitalization at the regional and state levels.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject ринок туристичних послуг en_US
dc.subject аутентичне управління розвитком en_US
dc.subject модель en_US
dc.subject просторова-поляризація en_US
dc.subject диспропорція en_US
dc.subject асиметричність en_US
dc.subject tourism market en_US
dc.subject authentic development management en_US
dc.subject model en_US
dc.subject spatialpolarization en_US
dc.subject imbalance en_US
dc.subject asymmetry en_US
dc.title Моделювання аутентичного управління розвитком ринку туристичних послуг en_US
dc.title.alternative Modeling of authentic management of tourism market development en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу