00 DSpace/Manakin Repository

Банківський маркетинг: комунікація з клієнтами та формування цінностей

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ховрак, Інна Вікторівна
dc.contributor.author Ховрак, Инна Викторовна
dc.contributor.author Khovrak, Inna
dc.contributor.author Бородай, Анжеліка Олександрівна
dc.contributor.author Бородай, Анжеліка Олександрівна
dc.contributor.author Borodai, Anzhelika
dc.date.accessioned 2021-01-27T10:28:54Z
dc.date.available 2021-01-27T10:28:54Z
dc.date.issued 2017-12
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/11_2017/57.pdf
dc.identifier.citation Ховрак І. В. Банківський маркетинг: комунікація з клієнтами та формування цінностей / І. В. Ховрак, А. О. Бородай // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 11. – С. 317-321. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5199
dc.description.abstract UK: Стаття спрямована на обґрунтування важливості комунікації з клієнтами та врахування цінностей у процесі розроблення стратегії банківського маркетингу. Автори навели переваги та недоліки різних стратегій банківського маркетингу. Обґрунтовано, що довіра є основою лояльності та стратегічного розвитку банківського сектору. При цьому сприйняття цінності послуг є різним для банківської установи та клієнта. Встановлено, що клієнтоорієнтований банківський маркетинг повинен враховувати потреби клієнтів, використовувати достатню кількість різноманітних традиційних та інноваційних інструментів, базуватися на стратегічному підході. en_US
dc.description.abstract RU: Статья направлена на обоснование важности коммуникации с клиентами и учета ценностей в процессе разработки стратегии банковского маркетинга. Авторы привели преимущества и недостатки разных стратегий банковского маркетинга. Обосновано, что доверие является основой лояльности и стратегического развития банковского сектора. При этом восприятие ценности услуг является разным для банковского учреждения и клиента. Установлено, что клиентоориентированный банковский маркетинг должен учитывать потребности клиентов, использовать достаточное количество разнообразных традиционных и инновационных инструментов, основываясь на стратегическом подходе.
dc.description.abstract EN: The article is aimed at substantiating the importance of communicating with clients and taking into account the values in the process of developing a strategy for banking marketing. The authors show the advantages and disadvantages of different strategies for banking marketing. It is substantiated that the trust is the basis of loyalty and strategic development of the banking sector. At the same time, the perception of the value of services is different for a banking institution and a client. Client-focused banking marketing must take into account the needs of clients, use a sufficient number of various traditional and innovative tools, and be based on a strategic approach.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject банківський маркетинг en_US
dc.subject комунікація з клієнтами en_US
dc.subject цінності en_US
dc.subject довіра en_US
dc.subject лояльність en_US
dc.subject імідж en_US
dc.subject банковский маркетинг en_US
dc.subject коммуникация с клиентами en_US
dc.subject ценности en_US
dc.subject доверие en_US
dc.subject лояльность en_US
dc.subject имидж en_US
dc.subject banking marketing en_US
dc.subject customer communication en_US
dc.subject values en_US
dc.subject trust en_US
dc.subject loyalty en_US
dc.subject image en_US
dc.title Банківський маркетинг: комунікація з клієнтами та формування цінностей en_US
dc.title.alternative Банковский маркетинг: коммуникация с клиентами и формирование ценностей en_US
dc.title.alternative Banking marketing: communication with customers and formation of values en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу