dc.contributor.author |
Складановська, Марина Григорівна |
|
dc.contributor.author |
Складановская, Марина Григорьевна |
|
dc.contributor.author |
Skladanovska, Maryna |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-20T12:07:16Z |
|
dc.date.available |
2021-01-20T12:07:16Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Складановська М. Г. Інноваційне навчання: активізація пізнавальної діяльності студентів : навч. посібник / М. Г. Складановська. – Дніпропетровськ : ПДАБА, 2012. – 108 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5026 |
|
dc.description.abstract |
UK: Мета сучасних інноваційних освітніх технологій – оптимізація процесу навчання, де метою освіти визначено всебічний розвиток людини як особистості та найвищої
цінності суспільства. Тому психологічні чинники процесу оптимізації навчання стають необхідними умовами його організації. |
en_US |
dc.description.abstract |
RU: Цель современных инновационных образовательных технологий – оптимизация процесса обучения, где цель образования определяется как всестороннее развитие человека как личности и высшей ценности общества. Поэтому психологические аспекты процесса оптимизации обучения становятся необходимым условием его организации. |
|
dc.description.abstract |
EN: The goal of modern innovative educational technologies is to optimize the learning process, where the goal of education is defined as the all-round development of a human as a person and the highest value of society. Therefore, the psychological aspects of the learning optimization process become a necessary condition for its organization. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» |
|
dc.subject |
активні методи і форми навчання |
en_US |
dc.subject |
психологічні аспекти забезпечення інноваційного навчання |
en_US |
dc.subject |
активные методы и формы обучения |
en_US |
dc.subject |
психологические аспекты обеспечения инновационного обучения |
en_US |
dc.subject |
active methods and forms of teaching |
en_US |
dc.subject |
psychological aspects of providing innovative teaching |
en_US |
dc.title |
Інноваційне навчання: активізація пізнавальної діяльності студентів |
en_US |
dc.title.alternative |
Инновационное обучение: активизация познавательной деятельности студентов |
en_US |
dc.title.alternative |
Innovative teaching: activation the cognitive activity of students |
en_US |
dc.type |
Textbook |
en_US |
dc.rights.holder |
@ М. Г. Складановська, 2017 |
|