DSpace Repository

Особливості формування корпоративної культури підприємств готельно-ресторанного бізнесу в сучасних умовах

Show simple item record

dc.contributor.author Гузар, Уляна Євгенівна
dc.contributor.author Гузар, Ульяна Евгеньевна
dc.contributor.author Huzar, Uliana
dc.contributor.author Завидівська, Ольга Ігорівна
dc.contributor.author Завидовская, Ольга Игоревна
dc.contributor.author Zavydivska, Olga
dc.contributor.author Кулик, О. М.
dc.contributor.author Кулик, О. М.
dc.contributor.author Kulyk, Oksana
dc.date.accessioned 2020-12-21T13:29:54Z
dc.date.available 2020-12-21T13:29:54Z
dc.date.issued 2020-02
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/25_2020/29.pdf
dc.identifier DOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.25-27
dc.identifier.citation Гузар У. Є. Особливості формування корпоративної культури підприємств готельно-ресторанного бізнесу в сучасних умовах / У. Є. Гузар, О. І. Завидівська, О. М. Кулик // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2020. – № 25. – С. 188-194. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4881
dc.description.abstract UK: Стрімкий розвиток індустрії гостинності диктує нові, інноваційні вимоги щодо взаємодії із клієнтами, працівниками, партнерами, конкурентами. Саме тому виникає потреба у створенні особливих цінностей, норм, правил і переконань, тобто корпоративної культури, яка дасть змогу досягти поставленої місії та цілей закладу. Корпоративна культура являє собою домінуючий фактор ідентичності підприємства, інструмент управління поведінкою персоналу, який може бути причиною підвищення або зниження ефективності діяльності підприємства. Корпоративна культура (англ. corporate culture) – це система цінностей та переконань, які розділяє кожен працівник фірми, що передбачає його поведінку, зумовлює характер життєдіяльності організації. Функціонування підприємства готельного-ресторанного господарства неможливе без оволодіння теорією і практикою міжособистісної комунікації всього обслуговуючого персоналу. Важливим завданням керівництва готелю чи ресторану є формування відповідної корпоративної культури, яка є “родзинкою” індустрії гостинності, певною системою цінностей організації, що підкреслює її індивідуальність і неповторність. Пріоритетною складовою частиною формування корпоративної культури підприємств готельно-ресторанного бізнесу є чітке, зрозуміле визначення місії організації. Організація, яка цінить свій персонал, цінить і своїх клієнтів. Сьогодні із стрімким розвитком комунікаційних технологій особливу увагу варто надати формуванню цифрового маркетингу в організації та віднесенню останнього до сучасних елементів корпоративної культури підприємства. Невід’ємною складовою частиною корпоративної культури підприємства, яка не досліджена теоретиками та практиками сьогодення, є індивідуальна система тайм-менеджменту установи. en_US
dc.description.abstract RU: Стремительное развитие индустрии гостеприимства диктует новые, инновационные требования по взаимодействию с клиентами, работниками, партнерами, конкурентами. Именно поэтому возникает необходимость в создании особых ценностей, норм, правил и убеждений, то есть корпоративной культуры, которая позволит достичь поставленной миссии и целей учреждения. Корпоративная культура представляет собой доминирующий фактор идентичности предприятия, инструмент управления поведением персонала, который может быть причиной повышения или снижения эффективности деятельности предприятия. Корпоративная культура (англ. Corporate culture) – это система ценностей и убеждений, которые разделяет каждый работник фирмы, которая предусматривает его поведение, обусловливает характер жизнедеятельности организации. Функционирование предприятия гостиничного-ресторанного хозяйства невозможно без овладения теорией и практикой межличностной коммуникации всего обслуживающего персонала. Важной задачей руководства гостиницы или ресторана является формирование соответствующей корпоративной культуры, которая является "изюминкой" индустрии гостеприимства, определенной системой ценностей организации, подчеркивает ее индивидуальность и неповторимость. Приоритетной составляющей формирования корпоративной культуры предприятий гостинично-ресторанного бизнеса является четкое, понятное определение миссии организации. Организация, которая ценит свой персонал, ценит и своих клиентов. Сегодня со стремительным развитием коммуникационных технологий особое внимание следует уделить формированию цифрового маркетинга в организации и отнесению последнего к современным элементам корпоративной культуры предприятия. Неотъемлемой составляющей корпоративной культуры предприятия, которая не исследована теоретиками и практиками сегодня, является индивидуальная система тайм-менеджмента учреждения.
dc.description.abstract EN: The rapid development of the hospitality industry dictates new, innovative requirements for interaction with customers, employees, partners, competitors. That’s why there is a need to create special values, norms, rules and beliefs, that is, corporate culture, which will allows achieving the mission and goals of the enterprise. Corporate culture is a dominant factor in the identity of an enterprise, a tool for managing staff behavior that can cause an increase or decrease in the efficiency of the enterprise. Corporate culture is a system of values and beliefs shared by each employee of the firm and which predicts his behavior, determines the nature of the life of the organization. The operation of the hotel and restaurant business is impossible without mastering the theory and practice of interpersonal communication of all staff. An important task for the management of a hotel or restaurant is to formulate an appropriate corporate culture, which is the “highlight” of the hospitality industry, a certain value system of the organization that emphasizes its individuality and uniqueness. A clear definition of the mission of the organization is a priority component of forming the corporate culture of the hotel and restaurant business. An organization that values its staff also values its customers. Today, with the rapid development of communication technologies, special attention should be paid to the formation of digital marketing in the organization and its integration into modern elements of the corporate culture of the enterprise. An integral part of the corporate culture of an enterprise that is not explored by nowadays theorists and practitioners is the individual time-management system of enterprise. The organization, represented by the management, is responsible for the strategic and innovative factors of the formation of the CC, because without an established mission, development strategy, concept – it is impossible to achieve abstract goals. An increasing number of executives today come to the conclusion that the corporate culture of the organization is purposefully formed, because in any company, whatever niche in the market it occupies and no matter how big it is, the key to successful activity is the team, its values and ideals.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject ресторан en_US
dc.subject корпоративна культура en_US
dc.subject персонал en_US
dc.subject клієнт en_US
dc.subject місія en_US
dc.subject цінності en_US
dc.subject звичаї en_US
dc.subject інновації en_US
dc.subject цифровий маркетинг en_US
dc.subject тайм-менеджмент en_US
dc.subject корпоративная культура en_US
dc.subject клиент en_US
dc.subject миссия en_US
dc.subject ценности en_US
dc.subject обычаи en_US
dc.subject инновации en_US
dc.subject цифровой маркетинг en_US
dc.subject restaurant en_US
dc.subject corporate culture en_US
dc.subject staff en_US
dc.subject customer en_US
dc.subject mission en_US
dc.subject values en_US
dc.subject traditions en_US
dc.subject innovations en_US
dc.subject digital marketing en_US
dc.subject time-management en_US
dc.title Особливості формування корпоративної культури підприємств готельно-ресторанного бізнесу в сучасних умовах en_US
dc.title.alternative Особенности формирования корпоративной культуры предприятий гостинично-ресторанного бизнеса в современных условиях en_US
dc.title.alternative Features of formation of corporate culture of enterprises of hotel and restaurant business in modern conditions en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account