DSpace Repository

Підвищення конкурентоздатності індустрії туризму на основі використання інноваційних форм туристичних маршрутів

Show simple item record

dc.contributor.author Саковська, Олена Миколаївна
dc.contributor.author Саковская, Елена Николаевна
dc.contributor.author Sakovska, Olena
dc.date.accessioned 2020-09-10T06:53:12Z
dc.date.available 2020-09-10T06:53:12Z
dc.date.issued 2018-07
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/49.pdf
dc.identifier.citation Саковська О. М. Підвищення конкурентоздатності індустрії туризму на основі використання інноваційних форм туристичних маршрутів / О. М. Саковська // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 15. – С. 284-291. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3793
dc.description.abstract UK: У статті досліджено питання теоретико-методологічного характеру стосовно удосконалення основних принципів підвищення конкурентоздатності індустрії туризму. Визначено, що невід’ємним складником успішного розвитку туристичної галузі є розроблення інноваційних туристичних маршрутів. У процесі дослідження визначено основні принципи та критерії підвищення конкурентоздатності індустрії туризму на основі використання інноваційних форм туристичних маршрутів. Проаналізовано діяльність та практичні аспекти проектування туристичних маршрутів на рівні держави. Встановлено, що більшість українських туроператорів внутрішнього і в'їзного туризму практично не виконують своєї основної функції – проектування інноваційних туристичних маршрутів. На рівні держави ця діяльність ведеться в основному в напрямі проектування міжрегіональних туристичних маршрутів. За наявного потенціалу розвитку туризму натепер в Україні відсутні механізми конвертації туристичної діяльності у ліквідний конкурентоспроможний туристичний продукт – туристичний маршрут, який зацікавлював би українських та іноземних туристів. Резюмовано, що розроблення інноваційних туристичних маршрутів є одним з головних напрямів підвищення конкурентоспроможності національної туристичної індустрії. en_US
dc.description.abstract RU: В статье исследованы вопросы теоретико-методологического характера по совершенствованию основных принципов повышения конкурентоспособности индустрии туризма. Определено, что неотъемлемой составляющей успешного развития туристической отрасли является разработка инновационных туристических маршрутов. В ходе исследования определены основные принципы и критерии повышения конкурентоспособности индустрии туризма на основании использования инновационных форм туристических маршрутов. Проанализированы деятельность и практические аспекты проектирования туристических маршрутов на уровне государства. Установлено, что большинство украинских туроператоров внутреннего и въездного туризма практически не выполняют своей основной функции – проектирования инновационных туристических маршрутов. На уровне государства эта деятельность ведется в основном в направлении проектирования межрегиональных туристических маршрутов. При существующем потенциале развития туризма в настоящее время в Украине отсутствуют механизмы конвертации туристической деятельности в ликвидный конкурентоспособный туристический продукт – туристический маршрут, который заинтересовывал бы украинских и иностранных туристов. Резюмировано, что разработка инновационных туристических маршрутов является одним из главных направлений повышения конкурентоспособности национальной туристической индустрии
dc.description.abstract EN: The article studies theoretical and methodological issues in relation to the improvement of the main principles of increasing the tourism industry’s competitiveness. It is determined that the development of innovative tourism routes is an integral part of the successful development of the tourism industry. In the course of the study, the main principles and criteria for increasing the competitiveness of the tourism industry based on the use of innovative forms of tourist routes are determined. The activity and practical aspects of designing tourist routes at the state level are analysed. It is established that the majority of Ukrainian tour operators of domestic and inbound tourism practically does not fulfil its main function – developing innovative tourist routes. At the state level, this activity is mainly aimed at designing interregional tourist routes. Given the current potential of tourism development, there are currently no mechanisms in Ukraine for the conversion of tourist activity into a liquid competitive tourism product – a tourist route – which would attract Ukrainian and foreign tourists. It is summarized that the development of innovative tourist routes is one of the main directions to improve the competitiveness of the national tourism industry
dc.language.iso uk en_US
dc.subject інновації en_US
dc.subject індустрія туризму en_US
dc.subject туристичний маршрут en_US
dc.subject туристичний об'єкт en_US
dc.subject конкурентоздатність en_US
dc.subject економіка en_US
dc.subject инновации en_US
dc.subject индустрия туризма en_US
dc.subject туристический маршрут, en_US
dc.subject туристический объект en_US
dc.subject конкурентоспособность en_US
dc.subject экономика en_US
dc.subject innovations en_US
dc.subject tourism industry en_US
dc.subject tourist route en_US
dc.subject tourist attraction en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject economy en_US
dc.title Підвищення конкурентоздатності індустрії туризму на основі використання інноваційних форм туристичних маршрутів en_US
dc.title.alternative Повышение конкурентоспособности индустрии туризма на основе использования инновационных форм туристических маршрутов en_US
dc.title.alternative Increasing the competitiveness of the tourism industry using innovative forms of tourist routes en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account