00 DSpace/Manakin Repository

Визначення напружено-деформованого стану фрези методом кінцевих елементів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хожило, Максим Едуардович
dc.contributor.author Хожило, Максим Эдуардович
dc.contributor.author Khozhylo, Maksym
dc.contributor.author Шевченко, Є. С.
dc.contributor.author Шевченко, Е. С.
dc.contributor.author Shevchenko, Yevhenii
dc.date.accessioned 2020-09-03T07:13:14Z
dc.date.available 2020-09-03T07:13:14Z
dc.date.issued 2016-04
dc.identifier http://smm.pgasa.dp.ua/article/view/71681
dc.identifier.citation Хожило М. Е. Визначення напружено-деформованого стану фрези методом кінцевих елементів / М. Е. Хожило, Є. С. Шевченко // Строительство, материаловедение, машиностроение : сб. науч. тр. / Приднепр. гос. акад. стр-ва и архитектуры. – Днепр, 2016. – Вып. 88. – С. 124-130. – (Подъёмно-транспортные, строительные и дорожные машины и оборудование). en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3733
dc.description.abstract UK : У наш час суттєво зросли навантаження на автомобільні дороги (приблизно в сотні разів), що призвело до руйнування покриттів автомобільних доріг. До основних видів руйнувань відносяться: колія і хвилі, зсув і напливи, вищерблення і лущення, а також вибоїни і тріщини. Виникає потреба розширити обсяги реконструкції дорожніх покриттів, яку неможливо забезпечити за допомогою застарілого обладнання. Існує велика кількість методів регенерації та повторного використання матеріалів, які можуть бути застосовані при реконструкції автомобільних доріг, але недостатня оснащеність підрядних організацій відповідною дорожньо-будівельною технікою є проблемою для утримання автомобільних доріг на Україні. В статті запропонована конструкція робочого органу фрезерного типу, яка у поєднанні з базової машиною, наприклад, пневмоколісним трактором, дозволяє виконувати руйнування дорожнього покриття, а також проведений розрахунок робочого органу за допомогою програмного комплексу САПР SolidWorks. en_US
dc.description.abstract RU: В наше время существенно возросли нагрузки на автомобильные дороги (примерно в сотни раз), что привело к разрушению покрытий автомобильных дорог. К основным видам разрушений относятся: колея и волны, смещение и наплывы, выкрашивание и шелушение, а также выбоины и трещины. Возникает потребность расширить объемы реконструкции дорожных покрытий, которую невозможно обеспечить с помощью устаревшего оборудования. Существует большое количество методов регенерации и повторного использования материалов, которые могут быть применены при реконструкции автомобильных дорог, но недостаточная оснащенность подрядных организаций соответствующей дорожно-строительной техникой является проблемой для содержания автомобильных дорог на Украине. В статье предложена конструкция рабочего органа фрезерного типа, которая в сочетании с базовой машиной, например, пневмоколесным трактором, позволяет выполнять разрушение дорожного покрытия, а также произведен расчет рабочего органа с помощью программного комплекса САПР SolidWorks.
dc.description.abstract EN: In our time, significantly increased the load on the roads that led to the destruction of road surfaces. The main types of damage include: track and wave, displacement and influxes, chipping and peeling, as well as potholes and cracks. There is a need to expand the volume of reconstruction of road surfaces, which can not be achieved using obsolete equipment. There are many methods of regeneration and reuse of materials that can be used in the reconstruction of roads, but a lack of appropriate equipment contractors road construction equipment is a problem for the maintenance of roads in Ukraine. The paper proposes a working body of the milling type design, which in combination with the base machine, for example, rubber-tired tractor, allows for the destruction of the road surface and produced a working body calculation using SolidWorks CAD software.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject дорожня фреза en_US
dc.subject метод кінцевих елементів en_US
dc.subject робочого органу фрезерного типу en_US
dc.subject робоче обладнання en_US
dc.subject напружено-деформований стан en_US
dc.subject дорожная фреза en_US
dc.subject метод конечных элементов en_US
dc.subject рабочее оборудование en_US
dc.subject напряженно-деформированное состояние en_US
dc.subject рабочий орган фрезерного типа en_US
dc.subject road milling machine en_US
dc.subject finite element method en_US
dc.subject stress-strain state en_US
dc.subject working body of the milling type en_US
dc.subject working equipment; en_US
dc.title Визначення напружено-деформованого стану фрези методом кінцевих елементів en_US
dc.title.alternative Определение напряженно-деформированного состояния фрезы методом конечных э лементов en_US
dc.title.alternative Determination of stress-strain state cutter finite element technique en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу