00 DSpace/Manakin Repository

Комунікаційна політика закладів вищої освіти України як основа їх успішного функціонування

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Волкова, Валерія Валеріївна
dc.contributor.author Volkova, Valeriia
dc.contributor.author Огліх, Валентина Валеріївна
dc.contributor.author Ohlikh, Valentyna
dc.date.accessioned 2020-09-01T09:45:05Z
dc.date.available 2020-09-01T09:45:05Z
dc.date.issued 2019-08
dc.identifier http://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/197172
dc.identifier DOI 10.30838/ P.ES.2224.290819.172.580
dc.identifier JEL: I23, I25
dc.identifier.citation Волкова В. В. Комунікаційна політика закладів вищої освіти України як основа їх успішного функціонування / В. В. Волкова. В. В. Огліх // Економічний простір. – 2019. – № 148. – С. 172-185. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3709
dc.description.abstract UK: Метою дослідження є підвищення рівня успішності функціонування закладів вищої освіти на засадах удосконалення форм і методів проведення їх комунікаційної політики. З цією метою у статті з’ясовано та уточнено поняття комунікаційної політики вишів, її головних цілей та складових. Розкрито зміст та значення іміджевої, репутаційної і рейтингової компонент оцінки діяльності вишу. Обґрунтовано, що важливими цільовими установками в частині здійснення комунікаційної політики закладів вищої освіти є антикризове регулювання, пов’язане з впливом збурень зовнішнього конкурентного середовища; підвищення рівня внутрішньої та зовнішньої безпеки, усунення ризиків; підвищення стійкості, збереження властивостей цілісності та емержентності закладу як системи. У комплексі реалізація окреслених цілей комунікаційної політики має створити умови щодо успішної та ефективної діяльності вищого навчального закладу в сучасному ринковому просторі надання освітніх послуг. Визначено структуру цільової аудиторії закладів вищої освіти задля пошуку додаткових потенційних комунікацій. Доведено, що розширення кола цільової аудиторії може стати для вищого навчального закладу дієвим інструментом підвищення попиту на освітні послуги, залучення найбільш здібних абітурієнтів до навчання. Підкреслено, що створення нового типу комунікаційних відносин зі студентами в ході навчального процесу є стратегічно важливою ціллю. Визначено, що головні складові результативності самостійної роботи як елементу інноваційних комунікаційних технологій навчання. Доведено, що комунікаційна політика закладів вищої освіти має опрацьовуватися та проводитися у рамках єдиної стратегії розвитку. Визначено основні домінанти, на яких повинні базуватися її розробка та планування. Дослідження, представлені в роботі, переконливо доводять, що комунікаційна політика закладів вищої освіти є запорукою їх успішного функціонування та розвитку. Результати роботи можуть бути використані у практичній діяльності для будь-якого закладу вищої освіти при розробці та плануванні комунікаційної політики. en_US
dc.description.abstract EN: The purpose of the study is to increase success functioning of higher education institutions of Ukraine on the basis of improving the forms and methods of conducting their communication policy. The concept of higher education communication policy, its main goals and components are considered in the article. The content and value of the image, reputation and rating components of the evaluation of the university activity are revealed. It is substantiated that important targets in the implementation of the communication policy of higher education institutions are anti-crisis regulation, increasing the level of internal and external security, eliminating risks, increase of stability, preservation of properties of integrity and emergence of the institution. The realization of the stated goals of the communication policy should create conditions for successful and effective activity of the higher education institution in the modern market space of providing educational services. The structure of the target audience of higher education institutions is determined in order to find additional potential communications. Еxpanding the target audience can be an effective tool for higher education to increase the demand for educational services and attract the most capable students to study. It is substantiated that creating a new type of communication relations with students during the educational process is a strategically important goal. The main components of the performance of independent work as an element of innovative communication learning technologies are identified. It is proved that the communication policy of higher education institutions should be elaborated and carried out within the framework of a unified development strategy. The main dominant factors on which its development and planning should be based are identified. The research presented in the paper convincingly proves that the communication policy of higher education institutions is the key to their successful functioning and development. The results of the work can be used in practical activities for any institution of higher education in the development and planning of communication policy.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject вищий навчальний заклад en_US
dc.subject комунікаційна політика en_US
dc.subject цільова аудиторія en_US
dc.subject попит на освітні послуги en_US
dc.subject стратегії розвитку en_US
dc.subject засоби комунікації en_US
dc.subject інноваційні технології навчання en_US
dc.subject institution of higher education en_US
dc.subject target audience en_US
dc.subject demand for educational services en_US
dc.subject innovative learning technologies en_US
dc.subject communication tools en_US
dc.subject development strategies en_US
dc.subject communication policy en_US
dc.title Комунікаційна політика закладів вищої освіти України як основа їх успішного функціонування en_US
dc.title.alternative Communication policy of higher education institutions of Ukraine as the basis of their successful functioning en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу