DSpace Repository

Використання комунікаційних інтернет-технологій в туризмі

Show simple item record

dc.contributor.author Кожухівська, Раїса Борисівна
dc.contributor.author Кожуховская, Раиса Борисовна
dc.contributor.author Kozhukhivska, Raisa
dc.date.accessioned 2020-08-07T07:31:32Z
dc.date.available 2020-08-07T07:31:32Z
dc.date.issued 2018-07
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/34.pdf
dc.identifier.citation Кожухівська Р. Б. Використання комунікаційних інтернет-технологій в туризмі / Р. Б. Кожухівська // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 15. – С. 195-199. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3694
dc.description.abstract UK: У статті проведено теоретико-оглядовий аналіз визначення терміна «Інтернет-комунікація». Запропоновано інноваційне визначення терміна «Інтернет-комунікація». Визначено характер і засоби процесу Інтернет-комунікацій в туристичній індустрії. На основі дослідження принципів та засобів комунікацій побудовано комунікаційну модель застосування інформаційних технологій в туризмі. З огляду на специфіку побудованої моделі використання сучасних інформаційних технологій в туристичній галузі визначено основні напрями комунікаційної взаємодії між учасниками туристичного ринку. Виокремлено комунікативні функції в межах інформаційної взаємодії між суб’єктами туристичної галузі. en_US
dc.description.abstract RU: В статье проведен теоретико-обзорный анализ определения термина «Интернет-коммуникация». Предложено инновационное определение термина «Интернет-коммуникация». Определены характер и средства процесса Интернет-коммуникаций в туристической индустрии. На основе исследования принципов и средств коммуникаций построена коммуникационная модель применения информационных технологий в туризме. Учитывая специфику построенной модели использования современных информационных технологий в туристической отрасли, определены основные направления коммуникационного взаимодействия между участниками туристического рынка. Выделены коммуникативные функции в рамках информационного взаимодействия между субъектами туристической отрасли
dc.description.abstract EN: The article conducts a general theoretical analysis of the definition of the term “Internet communication”. An innovative definition of the term “Internet communication” is proposed. The character and means of the process of Internet communications in the tourism industry are determined. Based on the study of communication principles and means, a communication model for the application of information technology in tourism is built. Taking into account the specificity of the constructed model of the use of modern information technologies in the tourism industry, the main directions of a communication interaction between the participants of the tourist market are determined. Communication functions within the information interaction among the subjects of the tourism industry are distinguished
dc.language.iso uk en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject інтернет-комунікація en_US
dc.subject комунікаційна модель en_US
dc.subject маркетингові технології en_US
dc.subject споживач en_US
dc.subject турист en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject интернет-коммуникация en_US
dc.subject коммуникационная модель en_US
dc.subject маркетинговые технологии en_US
dc.subject потребитель en_US
dc.subject турист en_US
dc.subject tourism en_US
dc.subject Internet communication en_US
dc.subject communication model en_US
dc.subject marketing technologies en_US
dc.subject consumer en_US
dc.subject tourist en_US
dc.title Використання комунікаційних інтернет-технологій в туризмі en_US
dc.title.alternative Использование коммуникационных интернет-технологий в туризме en_US
dc.title.alternative The use of communication internet technologies in tourism en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account