DSpace Repository

Маркетингове дослідження ринку туристичних послуг

Show simple item record

dc.contributor.author Ковінько, Олена Миколаївна
dc.contributor.author Ковинько, Елена Николаевна
dc.contributor.author Kovinko, Olena
dc.contributor.author Болкун, І. М.
dc.contributor.author Болкун, И. М.
dc.contributor.author Bolkun, I.
dc.contributor.author Чабан, І. С.
dc.contributor.author Чабан, И. С.
dc.contributor.author Chaban, I.
dc.date.accessioned 2020-08-07T06:56:55Z
dc.date.available 2020-08-07T06:56:55Z
dc.date.issued 2018-07
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/33.pdf
dc.identifier.citation Ковінько, О. М. Маркетингове дослідження ринку туристичних послуг / О. М. Ковінько, І. М. Болкун, Чабан І. С. // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 15. – С. 191-195. en_US
dc.description.abstract UK: У статті розглянуто ефективність маркетингової політики туристичних підприємств. Проаналізовано фактичний рівень збуту та визначено ринкову частку турфірм. Аналіз спирається на інформацію про обсяги діяльності основних конкурентів та обсяги фактичної реалізації турпродукту в галузі. en_US
dc.description.abstract RU: В статье рассмотрена эффективность маркетинговой политики туристических предприятий. Проанализирован фактический уровень сбыта и определена рыночная доля турфирм. Анализ опирается на информацию об объемах деятельности основных конкурентов и объемы фактической реализации турпродукта по отрасли.
dc.description.abstract EN: In article the efficiency of marketing policy of tourist enterprises is considered. The actual sales level is analyzed and the market share of travel agencies is determined. The analysis is based on information on the volume of activities of major competitors and the volume of actual sales of tourism products by industry
dc.language.iso uk en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетинг туризму en_US
dc.subject туристичних маркетинг en_US
dc.subject туристичне підприємство en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject туристичні послуги en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетинг туризма en_US
dc.subject туристический маркетинг en_US
dc.subject туристическое предприятие en_US
dc.subject маркетинговая деятельность en_US
dc.subject туристические услуги en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject tourism marketing en_US
dc.subject tourism marketing en_US
dc.subject tourism company en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject tourist services en_US
dc.title Маркетингове дослідження ринку туристичних послуг en_US
dc.title.alternative Маркетинговое исследование рынка туристических услуг en_US
dc.title.alternative Marketing investigation in the market of tourism services en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account