00 DSpace/Manakin Repository

Ключові стейкхолдери закладу вищої освіти на галузевому ринку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жегус, Олена Валентинівна
dc.contributor.author Жегус, Елена Валентиновна
dc.contributor.author Zhehus, Olena
dc.date.accessioned 2020-06-11T07:06:30Z
dc.date.available 2020-06-11T07:06:30Z
dc.date.issued 2018-07
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/29.pdf
dc.identifier.citation Жегус О. В. Ключові стейкхолдери закладу вищої освіти на галузевому ринку / О. В. Жегус // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 15. – С. 170-178. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3573
dc.description.abstract UK: У статті на основі емпіричного дослідження визначено ключових стейкхолдерів ЗВО на ринку продуктів вищої освіти, з якими необхідно найближчим часом налагоджувати та підтримувати довгострокові взаємовідносини для забезпечення можливостей стабільного функціонування та розвитку. За результатами експертного опитування встановлено, що ключовими стейкхолдерами ЗВО є абітурієнти та їхні батьки, студенти, персонал, працедавці, випускники. Всі вони вступають у безпосередню взаємодію під час виробництва та споживання продуктів вищої освіти, при цьому мають різні потреби та інтереси, що зумовлює необхідність суб’єкт-орієнтованого підходу до маркетингової діяльності у ЗВО. en_US
dc.description.abstract RU: В статье на основе эмпирического исследования определены ключевые стейкхолдеры вуза на рынке продуктов высшего образования, с которыми необходимо в ближайшее время налаживать и поддерживать долгосрочные взаимоотношения для обеспечения возможностей стабильного функционирования и развития. По результатам экспертного опроса установлено, что ключевыми стейкхолдерами вуза являются абитуриенты и их родители, студенты, персонал, работодатели, выпускники. Все они вступают в непосредственное взаимодействие во время производства и потребления продуктов высшего образования, при этом имеют различные потребности и интересы, что обусловливает необходимость субъект-ориентированного подхода к маркетинговой деятельности в вузе.
dc.description.abstract EN: In the article on the basis of empirical research, key stakeholders of HEI in the market for higher education products are identified, with whom it is necessary to establish and maintain long-term relationships in the short term in order to provide opportunities for stable operation and development. According to the results of the expert survey, it is established that the key stakeholders of HEI are entrants and their parents, students, staff, employers, graduates. All of them enter into direct interaction during the production and consumption of higher education products, while having different needs and interests, which necessitates the subject-oriented approach to marketing activities in HEI.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject стейкхолдери en_US
dc.subject заклад вищої освіти en_US
dc.subject ринок продуктів вищої освіти en_US
dc.subject взаємовідносини en_US
dc.subject метод експертних оцінок en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject стейкхолдеры en_US
dc.subject высшее учебное заведение en_US
dc.subject рынок продуктов высшего образования en_US
dc.subject взаимоотношения en_US
dc.subject метод экспертных оценок en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject stakeholders en_US
dc.subject higher education institution en_US
dc.subject market for higher education products en_US
dc.subject relationship en_US
dc.subject expert estimation method en_US
dc.subject marketing en_US
dc.title Ключові стейкхолдери закладу вищої освіти на галузевому ринку en_US
dc.title.alternative Ключевые стейкхолдеры учреждения высшего образования на отраслевом рынке en_US
dc.title.alternative Key stakeholders of higher education institution in the industrial market en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу