DSpace Repository

Механізм планування маркетингової стратегії компанії

Show simple item record

dc.contributor.author Громова, Олена Володимирівна
dc.contributor.author Громова, Елена Владимировна
dc.contributor.author Hromova, Olena
dc.date.accessioned 2020-06-10T11:11:45Z
dc.date.available 2020-06-10T11:11:45Z
dc.date.issued 2018-07
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/28.pdf
dc.identifier.citation Громова О. В. Механізм планування маркетингової стратегії компанії / О. В. Громова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 15. – С. 165-170. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3569
dc.description.abstract UK: Статтю присвячено розгляду головних складників маркетингової стратегії компанії. Особливу увагу приділено завданням, цілям та видам маркетингової стратегії. Запропоновано детальний механізм розроблення маркетингової стратегії організації. en_US
dc.description.abstract RU: Статья посвящена рассмотрению основных составляющих маркетинговой стратегии компании. Особое внимание уделено задачам, целям и видам маркетинговой стратегии. Предложен детальный механизм разработки маркетинговой стратеги организации.
dc.description.abstract EN: The article is devoted to consideration of the main components of the marketing strategy of the company, special attention is paid to the task, goals and types of marketing strategy; A detailed mechanism for the development of an organization's marketing strategist was proposed.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject лідерство en_US
dc.subject диференціація en_US
dc.subject товар en_US
dc.subject ринок en_US
dc.subject аналіз ринку en_US
dc.subject маркетинговая стратегия en_US
dc.subject лидерство en_US
dc.subject дифференциация en_US
dc.subject товар en_US
dc.subject рынок en_US
dc.subject анализ рынка en_US
dc.subject marketing strategy en_US
dc.subject leadership en_US
dc.subject differentiation en_US
dc.subject product en_US
dc.subject market en_US
dc.subject market analysis en_US
dc.title Механізм планування маркетингової стратегії компанії en_US
dc.title.alternative Механизм планирования маркетинговой стратегии компании en_US
dc.title.alternative Planning mechanism for the company's marketing strategy en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account