dc.contributor.author |
Трішкіна, Ніна Іванівна |
|
dc.contributor.author |
Тришкина, Нина Ивановна |
|
dc.contributor.author |
Trishkina, Nina |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-10T09:42:14Z |
|
dc.date.available |
2020-03-10T09:42:14Z |
|
dc.date.issued |
2017-12 |
|
dc.identifier |
http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/11_2017/36.pdf |
|
dc.identifier.citation |
Трішкіна Н. І. Маркетинг-логістичні підходи до обслуговування споживачів / Н. І. Трішкіна // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 11. – С. 174-179. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2877 |
|
dc.description.abstract |
UK: Викладено авторське бачення щодо маркетинг-логістичних підходів в обслуговуванні споживачів. Досліджено методи обслуговування споживачів, охарактеризовано принципи та функції обслуговування споживачів, запропоновано комплексний підхід до ефективного обслуговування споживачів із використанням маркетинг-логістичних підходів. |
en_US |
dc.description.abstract |
RU: Изложено авторские видение маркетинг-логистических подходов в обслуживании потребителей. Исследованы существующие методы обслуживания потребителей, охарактеризованы принципы и функции обслуживания потребителей, предложен комплексный подход к эффективному обслуживанию потребителей с использованием маркетинг-логистических подходов. |
|
dc.description.abstract |
EN: The author’s vision on marketing-logistic approaches in consumer service is presented. The existing methods of consumer service are characterized, principles and functions are described to customer service, a comprehensive approach to effective customer service with the use of marketing-logistic approaches is offered. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.subject |
логістика |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
обслуговування |
en_US |
dc.subject |
підприємство |
en_US |
dc.subject |
попит |
en_US |
dc.subject |
послуга |
en_US |
dc.subject |
споживач |
en_US |
dc.subject |
логистика |
en_US |
dc.subject |
обслуживание |
en_US |
dc.subject |
предприятие |
en_US |
dc.subject |
потребитель |
en_US |
dc.subject |
спрос |
en_US |
dc.subject |
услуга |
en_US |
dc.subject |
logistics |
en_US |
dc.subject |
marketing |
en_US |
dc.subject |
service |
en_US |
dc.subject |
enterprise |
en_US |
dc.subject |
demand |
en_US |
dc.subject |
service |
en_US |
dc.subject |
consumer |
en_US |
dc.title |
Маркетинг-логістичні підходи до обслуговування споживачів |
en_US |
dc.title.alternative |
Маркетинг-логистические подходы к обслуживанию потребителей |
en_US |
dc.title.alternative |
Marketing-logistic approaches to consumers |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |