dc.contributor.author |
Процюк, Наталія Юріївна |
|
dc.contributor.author |
Процюк, Наталья Юрьевна |
|
dc.contributor.author |
Protsiuk, Nataliia |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-04T09:20:06Z |
|
dc.date.available |
2020-03-04T09:20:06Z |
|
dc.date.issued |
2017-12 |
|
dc.identifier |
http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/11_2017/34.pdf |
|
dc.identifier.citation |
Процюк Н. Ю. Соціальна відповідальність – перспективний фактор конкурентоспроможності підприємства / Н. Ю. Процюк // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 11. – С. 162-166. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2853 |
|
dc.description.abstract |
UK: Обґрунтовується необхідність і переваги соціально відповідальної поведінки як умови формування конкурентоспроможності підприємств у сучасному суспільстві. Проаналізовано поняття конкурентоспроможності, соціальної відповідальності, виявлено зовнішні чинники конкурентоспроможності та соціальні
аспекти створення конкурентної переваги підприємства. |
en_US |
dc.description.abstract |
RU: В статье обосновывается необходимость и преимущества социально ответственного поведения
как условия формирования конкурентоспособности предприятий в современном обществе. Проанализировано понятие конкурентоспособности, социальной ответственности, выявлены внешние факторы конкурентоспособности и социальные аспекты создания конкурентного преимущества предприятия. |
|
dc.description.abstract |
EN: The necessity and advantages of socially responsible behavior as a condition of formation of enterprises’ competitiveness in modern society is substantiated. The concept of competitiveness, social responsibility, the external factors of competitiveness and social aspects of creating a competitive advantage of the enterprise are analyzed. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
en_US |
dc.subject |
соціальна відповідальність |
en_US |
dc.subject |
конкурентні переваги |
en_US |
dc.subject |
конкурентоспособность |
en_US |
dc.subject |
социальная ответственность |
en_US |
dc.subject |
конкурентные преимущества |
en_US |
dc.subject |
competitiveness |
en_US |
dc.subject |
social responsibility |
en_US |
dc.subject |
competitive advantages |
en_US |
dc.title |
Соціальна відповідальність – перспективний фактор конкурентоспроможності підприємства |
en_US |
dc.title.alternative |
Социальная ответственность - перспективный фактор конкурентоспособности предприятия |
en_US |
dc.title.alternative |
Social responsibility – profitable factor of competitiveness of the enterprise |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |