DSpace Repository

Формування корпоративної культури у ВНЗ

Show simple item record

dc.contributor.author Кудінова, Марина Михайлівна
dc.contributor.author Кудинова, Марина Михайловна
dc.contributor.author Kudinova, Maryna
dc.contributor.author Мозгова, Анастасія Дмитрівна
dc.contributor.author Мозговая, Анастасия Дмитриевна
dc.contributor.author Mozghova, Anastasiia
dc.date.accessioned 2020-03-03T08:49:43Z
dc.date.available 2020-03-03T08:49:43Z
dc.date.issued 2017-12
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/11_2017/32.pdf
dc.identifier.citation Кудінова М. М. Формування корпоративної культури у ВНЗ / М. М. Кудінова, А. Д. Мозгова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 11. – С. 153-158. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2842
dc.description.abstract UK: Стаття присвячена теоретико-методичному обґрунтуванню системи корпоративної культури в сучасному вищому навчальному закладі. Визначено основні види стратегії впровадження корпоративної культури. Виокремлено основні фактори ефективності. Обґрунтовані організаційні виміри оцінки корпоративної культури. Встановлено, що приділення належної уваги розвитку корпоративної культури є одним з інструментів, що у конкурентному середовищі надає переваг ВНЗ. en_US
dc.description.abstract RU: Статья посвящена теоретико-методическому обоснованию системы корпоративной культуры в современном высшем учебном заведении. Определены основные виды стратегии внедрения корпоративной культуры. Выделены основные факторы эффективности. Обоснованы организационные измерения оценки корпоративной культуры. Установлено, что уделение должного внимания развитию корпоративной культуры, является одним из инструментов, который в конкурентной среде предоставляет преимущества ВУЗу.
dc.description.abstract EN: The article is devoted to theoretical and methodological substantiation of the system of corporate culture in the modern higher institution of primary education. The main types of strategy of corporate culture implementation are determined. The main factors of efficiency are highlighted. Organizational dimensions of corporate culture assessment are substantiated. It has been established that paying due attention to the development of corporate culture is one of the tools that offers the benefits of an institution in a competitive environment.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject корпоративна культура en_US
dc.subject вищий навчальний заклад en_US
dc.subject якість освіти en_US
dc.subject система управління en_US
dc.subject корпоративная культура en_US
dc.subject высшее учебное заведение en_US
dc.subject качество образования en_US
dc.subject система управления en_US
dc.subject corporate culture en_US
dc.subject higher educational institution en_US
dc.subject quality of education en_US
dc.subject management system en_US
dc.title Формування корпоративної культури у ВНЗ en_US
dc.title.alternative Формирование корпоративной культуры в ВУЗах en_US
dc.title.alternative Formation of corporate culture in higher education en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account