00 DSpace/Manakin Repository

Фінансування житла для внутрішньо переміщених осіб: доступність та можливості

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Карпа, Ірина Степанівна
dc.contributor.author Karpa, Iryna
dc.date.accessioned 2020-02-24T09:07:20Z
dc.date.available 2020-02-24T09:07:20Z
dc.date.issued 2019-05
dc.identifier DOI 10.30838/ P.ES.2224.280519.69.494
dc.identifier http://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/181030
dc.identifier JEL: D63, G28, H54, H76
dc.identifier.citation Карпа І. С. Фінансування житла для внутрішньо переміщених осіб: доступність та можливості / І. С. Карпа // Економічний простір. – 2019. – № 145. – С. 69-83. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2679
dc.description.abstract UK: Стаття присвячена теоретичним і прикладним аспектам фінансового забезпечення розвитку ринку житлової нерухомості та розробці практичних рекомендацій у контексті реалізації максими соціальної справедливості щодо врахування потреб внутрішньо переміщених осіб в Україні. Визначено пріоритети фінансування житлової нерухомості з урахуванням соціального значення житла і правових засад його надбання. Обґрунтовано доцільність державного регулювання інвестиційних процесів на ринку житлової нерухомості і формування прозорих відносин володіння нерухомістю, оскільки інвестування в нерухомість характеризується високим мультиплікаційним ефектом і зниженням соціальної напруги в суспільстві. Методологічною основою статті є системний підхід до вивчення фінансового забезпечення розвитку ринку житлової нерухомості. Емпіричні дослідження дають можливість діагностувати групи регіонів відповідно до коефіцієнта співвідношення питомої ваги за прийнятою в експлуатацію загальною площею житла та чисельністю населення і рейтинг регіонів України за прийнятою в експлуатацію загальною площею житла на тисячу осіб постійного населення. Визначено, що житлова політика держави у частині фінансування житла для внутрішньо переміщених осіб є діями держави щодо адресного фінансування та забезпечення житловим фондом осіб, які покинули місце свого проживання внаслідок воєнних дій, стихійних лих та внутрішніх конфліктів. Акцентовано увагу на доцільності врахувати вікову структуру переселенців та пропоновані для них види житла(соціальне чи доступне) при виборі механізмів фінансування забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб. При реалізації нової доктрини«Розумні міста» і Програми регіонального розвитку«Інноваційні економіка та інвестиції» для покращення житлової ситуації та підвищення стандартів якості життя запропоновано визначити пріоритетність створення Проектно-фінансового центру для фінансової обізнаності внутрішньо переміщених осіб щодо розроблення цільових регіональних програм розвитку житлового лізингу. Розвиток житлової нерухомості має супроводжуватися пріоритетним розвитком суміжних соціально-економічних сфер і територій. en_US
dc.description.abstract EN: The article is devoted to the theoretical and empirical aspects of the financial support for the residential real estate market development and the implementation of the practical recommendations in the context of the maxim of social justice realization to meet the needs of internally displaced persons in Ukraine. The priorities of residential real estate financing have been considered, taking into account the social value of housing and the legal basis of its property. The expediency of investment processes state regulation in the residential real estate market and formation of transparent relations of real estate ownership have been substantiated, since real estate investment is characterized by high multiplier effect and reduction of social tension in society. A systematic approach to the study of financial support for the development of the residential real estate market is the methodological basis of the article. Empirical studies make it possible to diagnose groups of regions according to the ratio of specific gravity by total gross floor area and population and the rating of Ukrainian regions by total floor area per thousand permanent residents. It has been determined that the state housing policy in the part of housing financing for internally displaced persons is the state's actions regarding targeted financing and provision of housing for persons who have left their place of residence due to war, natural disasters and internal conflicts. Emphasis has been placed on the appropriateness of taking into account the age of the displaced persons and the types of housing offered to them (social or affordable) when choosing mechanisms for financing the housing of internally displaced persons. When implementing the new «Smart Cities» doctrine and the regional development program «Innovation economy and investment» to improve the living situation and raise the quality of life standards, it has been proposed to prioritize the creation of a Project and financial center for the financial awareness of internally displaced persons in developing targeted regional programs. Residential real estate development should be accompanied by the priority development of related socio-economic spheres and territories.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject фінансування en_US
dc.subject внутрішньо переміщені особи en_US
dc.subject соціальна ефективність en_US
dc.subject соціально доступне житло en_US
dc.subject принцип залежності en_US
dc.subject financing en_US
dc.subject internally displaced persons en_US
dc.subject social efficiency en_US
dc.subject affordable housing en_US
dc.subject dependency principle en_US
dc.title Фінансування житла для внутрішньо переміщених осіб: доступність та можливості en_US
dc.title.alternative Housing finance for internally displaced persons: availability and opportunities en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу