00 DSpace/Manakin Repository

Особливості формування та значення корпоративної культури

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бражник, Діана Геннадіївна
dc.contributor.author Бражник, Диана Геннадиевна
dc.contributor.author Brazhnik, Diana
dc.contributor.author Малтиз, Вікторія Віталіївна
dc.contributor.author Малтиз, Виктория Витальевна
dc.contributor.author Maltiz, Victoria
dc.date.accessioned 2020-02-10T10:42:42Z
dc.date.available 2020-02-10T10:42:42Z
dc.date.issued 2019-12
dc.identifier.citation Бражник Д. Г. Особливості формування та значення корпоративної культури / Д. Г. Бражник, В. В. Малтиз // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2019. – № 23. – С. 232-237. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2581
dc.description.abstract UK: У статті розглянуто та проаналізовано трактування поняття «корпоративна культура» з погляду науковців. Проаналізовано етапи формування та вдосконалення корпоративної культури. Слід зазначити, що процес формування корпоративної культури є складним та тривалим. На цей процес впливають умови зовнішнього та внутрішнього середовища організації. Керівники повинні створити та ввести в дію систему мотивування реалізації програми створення і розвитку корпоративної культури для працівників різних рівнів із метою лояльного ставлення працівників до змін; всі нововведення повинні бути чіткі та зрозумілі для кожного. Важливим є те, щоб під час формування та підвищення рівня корпоративної культури керівники враховували не лише власні інтереси, а й інтереси і думки своїх працівників. Працівники всіх рівнів та підрозділів повинні залучатися до процесу створення та вдосконалення корпоративної культури. Також у статті наведено основні елементи корпоративної культури. Сформовано головні функції, які виконує корпоративна культура. Визначено корпоративну культуру як один із головних елементів управління, адже успішність функціонування та здатність організації розвиватися в умовах жорсткої конкурентної боротьби більшою мірою залежать від її рівня на підприємстві. en_US
dc.description.abstract RU: В статье рассмотрена и проанализирована трактовка понятия «корпоративная культура» с точки зрения ученых. Проанализированы этапы формирования и совершенствования корпоративной культуры. Следует отметить, что процесс формирования корпоративной культуры является сложным и длительным. На этот процесс влияют условия внешней и внутренней среды организации. Руководители долж- ны создать и ввести в действие систему мотивирования реализации программы создания и развития корпоративной культуры для работников различных уровней с целью лояльного отношения работников к изменениям; все нововведения должны быть четкие и понятные для каждого. Важно то, чтобы при формировании и повышении уровня корпоративной культуры руководители учитывали не только собственные интересы, но и интересы и мнения своих работников. Работники всех уровней и подразделений должны привлекаться к процессу создания и совершенствования корпоративной культуры. Также в статье представлены основные элементы корпоративной культуры. Сформированы основные функции, которые выполняет корпоративная культура. Корпоративная культура определена как один из главных элементов управления, ведь успешность функционирования и способность организации развиваться в условиях жесткой конкурентной борьбы в большей степени зависят от ее уровня на предприятии.
dc.description.abstract EN: The article considers and analyzes the interpretation of the concept of “corporate culture” from the point of view of scientists. The stages of formation and improvement of corporate culture are presented and analyzed. The process of forming a corporate culture is complex and lengthy. This process is influenced by the environmental and internal environment of the organization. Managers should create and implement a system of motivation for implementing a corporate culture creation and development program for employees at different levels. In order for employees to be positive about change, all innovations must be clear and clear. When shaping and improving corporate culture, executives must consider not only their own interests, but also those of their employees. Employees of all levels and divisions should be involved in the process of creating and enhancing corporate culture. When starting the program, the so-called “first manager” principle should work: the head of the organization, by his example, must confirm the necessity and correctness of the changes and innovations that are being implemented. This is especially important for organizations in which the first person in the organization always enjoys great authority among employees. The article also describes and describes the main elements of corporate culture. The main functions that corporate culture performs are given. Successful functioning and ability of an organization to develop in the conditions of fierce competition depends to a greater extent on the level of corporate culture in the enterprise. Forming a positive corporate culture will make it possible to increase the competitiveness of enterprises and their products both internally and externally in its markets. Researched and summarized importance of corporate culture as a tool for effective management and its impact on competitiveness and creating a positive image of the organization. Revealed the mechanism of its formation, structure, types and functions. The formation of a corporate culture in the current conditions of functioning is a global strategic resource of the organization.
dc.description.abstract http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/23_2019/36.pdf
dc.language.iso uk en_US
dc.subject корпоративна культура en_US
dc.subject ефективність en_US
dc.subject цінності en_US
dc.subject працівники en_US
dc.subject організація en_US
dc.subject успішність en_US
dc.subject керівництво en_US
dc.subject корпоративная культура en_US
dc.subject эффективность en_US
dc.subject ценности en_US
dc.subject работники en_US
dc.subject организация en_US
dc.subject успешность en_US
dc.subject руководство en_US
dc.subject corporate culture en_US
dc.subject efficiency en_US
dc.subject values en_US
dc.subject employees en_US
dc.subject success en_US
dc.subject leadership en_US
dc.subject organization en_US
dc.title Особливості формування та значення корпоративної культури en_US
dc.title.alternative Особенности формирования и значение корпоративной культуры en_US
dc.title.alternative Features of formation and the importance of corporate culture en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу