DSpace Repository

Аналіз розвиненості потенціалу стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств

Show simple item record

dc.contributor.author Панчук, Анастасія Сергіївна
dc.contributor.author Панчук, Анастасия Сергеевна
dc.contributor.author Panchuk, Anastasiia
dc.date.accessioned 2020-01-23T07:30:25Z
dc.date.available 2020-01-23T07:30:25Z
dc.date.issued 2019-01
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/18_2019/29.pdf
dc.identifier.citation Панчук А. С. Аналіз розвиненості потенціалу стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств / А. С. Панчук // Cхідна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2019. – № 18. – С. 166-170. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2473
dc.description.abstract UK: Стаття присвячена одному з найпроблемніших аспектів управління комерційною діяльністю, а саме розвиненості потенціалу стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю. У статті подано розроблену методику оцінки розвиненості потенціалу стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств, досліджено потенціал торговельних підприємств у розрізі його складників: функціональний блок, маркетинговий блок та ресурсний блок. Оцінювання розвиненості потенціалу стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю було проведено на прикладі торговельних підприємств, які було згруповано в умовні чотири групи залежно від обсягів продажу та формату підприємств. На основі узагальнення теоретичних та практичних досліджень автором запропоновано модель оцінки розвиненості потенціалу стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств. en_US
dc.description.abstract RU: Статья посвящена одному из наиболее проблемных аспектов управления коммерческой деятельностью, а именно развитости потенциала стратегического маркетингового управления коммерческой деятельностью. В статье представлена разработанная методика оценки развитости потенциала стратегического маркетингового управления коммерческой деятельностью предприятий, исследован потенциал торговых предприятий в разрезе его составляющих: функциональный блок, маркетинговый блок и ресурсный блок. Оценивание развитости потенциала стратегического маркетингового управления коммерческой деятельностью было проведено на примере торговых предприятий, которые были сгруппированы в условные четыре группы в зависимости от объемов продаж и формата предприятий. На основе обобщения теоретических и практических исследований автором предложена модель оценки развитости потенциала стратегического маркетингового управления коммерческой деятельностью предприятий.
dc.description.abstract EN: The article is devoted to one of the most problematic aspects of the management of commercial activities, namely, the development of the potential of strategic marketing management of commercial activities. The article presents the developed methodology for assessing the development of the potential of the strategic marketing management of enterprise commercial activities and investigates the potential of trading enterprises in view of its components: functional block, marketing block, and resource block. The assessment of the development of the potential of the strategic marketing management of commercial activities was carried out on the example of trading enterprises, which were grouped into conditional four groups depending on the sales volumes and the format of enterprises. Based on the generalisation of theoretical and practical studies, the author proposes a model for assessing the development of the capacity of strategic marketing management of enterprise commercial activities.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject комерційна діяльність en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject потенціал підприємства en_US
dc.subject стратегічне маркетингове управління en_US
dc.subject потенціал стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю en_US
dc.subject коммерческая деятельность en_US
dc.subject потенциал предприятия en_US
dc.subject стратегическое маркетинговое управление en_US
dc.subject потенциал стратегического маркетингового управления коммерческой деятельностью en_US
dc.subject commercial activities en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject potential of enterprise en_US
dc.subject strategic marketing management en_US
dc.subject potential of strategic marketing management of commercial activities en_US
dc.title Аналіз розвиненості потенціалу стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств en_US
dc.title.alternative Анализ развитости потенциала стратегического маркетингового управления коммерческой деятельностью предприятий en_US
dc.title.alternative Analysis of capacity development of strategic marketing management of enterprises commercial activities en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account