dc.contributor.author |
Фещур, Ірина Володимирівна |
|
dc.contributor.author |
Фещур, Ирина Владимировна |
|
dc.contributor.author |
Feshchur, Iryna |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-19T08:48:54Z |
|
dc.date.available |
2019-12-19T08:48:54Z |
|
dc.date.issued |
2018-05 |
|
dc.identifier.citation |
Фещур І. В. Корпоративна соціальна відповідальність у маркетинговій діяльності українських підприємств/ І. В. Фещур // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 5. – С. 181-186. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2274 |
|
dc.description.abstract |
UK: У статті проаналізовано рівень застосування та розвитку концепції корпоративної соціальної відпо-
відальності на українських підприємствах. Досліджено особливості застосування терміну «КСВ»; причини
критики концепції, практичний досвід упровадження КСВ-стратегій українським бізнесом. Запропоновано
шляхи впровадження системи соціальної відповідальності для українських підприємств. |
en_US |
dc.description.abstract |
RU: В статье проанализирован уровень применения и развития концепции корпоративной социальной ответственности на украинских предприятиях. Исследованы особенности применения понятия «КСО»;
причины критики концепции, практический опыт внедрения КСО-стратегий украинским бизнесом. Предложены пути внедрения системы социальной ответственности для украинских предприятий. |
|
dc.description.abstract |
EN: The level of application and development of the corporate social responsibility concept at Ukrainian enterprises
is analyzed. The features of the CSR term application are studied; reasons for criticism the concept, practical experience
of implementing CSR strategies by Ukrainian business are investigated. The ways of introduction of the social
responsibility system for Ukrainian enterprises are offered. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.subject |
корпоративна |
en_US |
dc.subject |
соціальна відповідальність |
en_US |
dc.subject |
соціально-етичний маркетинг |
en_US |
dc.subject |
суспільна відповідальність |
en_US |
dc.subject |
стратегія розвитку |
en_US |
dc.subject |
корпоративная социальная ответственность |
en_US |
dc.subject |
социально-этический маркетинг |
en_US |
dc.subject |
общественная ответственность |
en_US |
dc.subject |
стратегия развития |
en_US |
dc.subject |
corporate social responsibility |
en_US |
dc.subject |
social and ethical marketing |
en_US |
dc.subject |
public responsibility |
en_US |
dc.subject |
development strategy |
en_US |
dc.title |
Корпоративна соціальна відповідальність у маркетинговій діяльності українських підприємств |
en_US |
dc.title.alternative |
Корпоративная социальная ответственность в маркетинговой деятельности украинских предприятий |
en_US |
dc.title.alternative |
Corporate social responsibility in the ukrainian companies marketing practice |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |