00 DSpace/Manakin Repository

Обгрунтування ефективного забезпечення маркетингової стратегії підприємства: асортимент – якість – ціна

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лишенко, Маргарита Олександрівна
dc.contributor.author Лышенко, Маргарита Александровна
dc.contributor.author Lyshenko, Marharyta
dc.contributor.author Бойко, І. Ю.
dc.contributor.author Бойко, И. Ю.
dc.contributor.author Boiko, I
dc.contributor.author Білоус, В. А.
dc.contributor.author Белоус, В. А.
dc.contributor.author Bilous, V. A.
dc.date.accessioned 2019-12-09T11:53:10Z
dc.date.available 2019-12-09T11:53:10Z
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier.citation Лишенко М. О. Обгрунтування ефективного забезпечення маркетингової стратегії підприємства: асортимент – якість – ціна / М. О. Лишенко, І. Ю. Бойко, В. А. Білоус // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 5. – С. 144-151. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2175
dc.description.abstract UK: У статті розглянуто поняття ефективності маркетингу на підприємстві, визначено алгоритм оцінювання ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарського підприємства та визначено рівень впливу основних чинників на маркетингову діяльність підприємства, зроблено вибір та обґрунтування стратегічного управління підприємством на засадах комплексу маркетингу, запропоновано використовувати основні стратегії диференціації на засадах маркетингу в сільськогосподарських підприємствах, зроблено розрахунок проектних показників ефективності роботи підприємства в результаті використання визначених маркетингових стратегій. en_US
dc.description.abstract RU: В статье рассмотрено понятие эффективности маркетинга на предприятии, определен алгоритм оценки эффективности маркетинговой деятельности сельскохозяйственного предприятия и опреде- лен уровень влияния основных факторов на маркетинговую деятельность предприятия, сделан выбор и обоснование стратегического управления предприятием на основе комплекса маркетинга, предложено использовать основные стратегии дифференциации на принципах маркетинга в сельскохозяйственных предприятиях, произведен расчет проектных показателей эффективности работы предприятия в результате использования определенных маркетинговых стратегий.
dc.description.abstract EN: The article discusses the concept of marketing effectiveness at the enterprise, determines the algorithm for evaluating the effectiveness of the marketing activity of the agricultural enterprise and determines the level of influence of the main factors on the marketing activity of the enterprise, chooses and justifies the strategic management of the enterprise on the principles of the marketing complex, proposes to use the basic strategies of differentiation on the principles of marketing in agricultural enterprises, calculation of design by performance indicators of the company as a result of the use of certain marketing strategies.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject стратегії en_US
dc.subject асортимент en_US
dc.subject якість en_US
dc.subject ціна en_US
dc.subject маркетинговая деятельность en_US
dc.subject стратегии en_US
dc.subject ассортимент en_US
dc.subject качество en_US
dc.subject цена en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject strategy en_US
dc.subject assortment en_US
dc.subject quality en_US
dc.subject price en_US
dc.title Обгрунтування ефективного забезпечення маркетингової стратегії підприємства: асортимент – якість – ціна en_US
dc.title.alternative Обоснование эффективного обеспечения маркетинговой стратегии предприятия: ассортимент - качество – цена en_US
dc.title.alternative Grounds for effective supply of the marketing strategy of the enterprise: assortment – quality – price en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу