DSpace Repository

Підходи до оцінки ефективності товарної стратегії підприємств

Show simple item record

dc.contributor.author Круш, Петро Васильович
dc.contributor.author Круш, Петр Васильевич
dc.contributor.author Krush, Petro
dc.contributor.author Державська, А. В.
dc.contributor.author Державская, А. В.
dc.contributor.author Derzhavska, A
dc.date.accessioned 2019-12-09T07:27:27Z
dc.date.available 2019-12-09T07:27:27Z
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier.citation Круш П. В. Підходи до оцінки ефективності товарної стратегії підприємств / П. В. Круш, А. В. Державська // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 5. – С. 119-123. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2160
dc.description.abstract UK: У статті розглядаються питання розроблення ефективної товарної стратегії підприємства, запропоновано механізм ефективного управління товарною політикою. Визначено етапи формування ефективного управління товарною політикою, визначені принципи, завдання, цілі, очікувані результати діяльності та проблемні моменти формування товарної стратегії. Запропоновано модель з описом етапів ефективності функціонування системи управління товарною стратегією підприємства. З метою підвищення ефективності розглянуті основні аспекти проблем розвитку внутрішнього контролю на підприємствах і запропоновано механізм організації та проведення внутрішнього контролю. en_US
dc.description.abstract RU: В статье рассматриваются вопросы разработки эффективной товарной стратегии предприятия, предложен механизм эффективного управления товарной политикой. Определены этапы формирования эффективного управления товарной политикой, определены принципы, задачи, цели, ожидаемые результаты и проблемные моменты формирования товарной стратегии. Предложена модель с описанием этапов эффективности функционирования системы управления товарной стратегии предприятия. С целью повышения эффективности рассмотрены основные аспекты проблем развития внутреннего контроля на предприятиях и предложен механизм организации и проведения внутреннего контроля.
dc.description.abstract EN: The article deals with the issues of developing an effective commodity strategy of the enterprise, the mechanism of effective management of commodity policy is proposed. The stages of formation of effective management of commodity policy are determined, principles, tasks, objectives, expected results of activity and problem moments of the formation of the commodity strategy are defined. The model with the description of stages of efficiency of functioning of the system of management of commodity strategy of the enterprise is offered. In order to improve efficiency, the main aspects of the problems of the development of internal control at the enterprises are considered and the mechanism of organization and implementation of internal control is offered.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject товарна стратегія en_US
dc.subject ефективне управління товарною стратегією en_US
dc.subject товарна політика en_US
dc.subject внутрішній контроль en_US
dc.subject система управління en_US
dc.subject контроль en_US
dc.subject товарная стратегия en_US
dc.subject эффективное управление товарной en_US
dc.subject стратегии en_US
dc.subject товарная политика en_US
dc.subject внутренний контроль en_US
dc.subject система управления en_US
dc.subject commodity strategy en_US
dc.subject effective management of commodity strategy en_US
dc.subject commodity policy en_US
dc.subject internal control en_US
dc.subject control system en_US
dc.subject control en_US
dc.title Підходи до оцінки ефективності товарної стратегії підприємств en_US
dc.title.alternative Подходы к оценке эффективности товарной стратегии предприятий en_US
dc.title.alternative Approaches to evaluation of the efficiency of commodity strategy of enterprises en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account