00 DSpace/Manakin Repository

Розвиток маркетингової діяльності організації на основі використання технологій прямого маркетингу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ляшенко, Ельміра Шабанівна
dc.contributor.author Ляшенко, Ельмира Шабановна
dc.contributor.author Liashenko, Elmira
dc.contributor.author Маргарян, Маріне Львівна
dc.contributor.author Маргарян, Марине Львовна
dc.contributor.author Marharian, Marine
dc.contributor.author Протопопова, Наталія Андріївна
dc.contributor.author Протопопова, Наталья Андреевна
dc.contributor.author Protopopova, Nataliia
dc.date.accessioned 2019-11-27T11:03:14Z
dc.date.available 2019-11-27T11:03:14Z
dc.date.issued 2018-12
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/89.pdf
dc.identifier.citation Ляшенко Е. Ш. Розвиток маркетингової діяльності організації на основі використання технологій прямого маркетингу / Е. Ш. Ляшенко, М. Л. Маргарян, Н. А. Протопопова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 17. – С. 507-511. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2076
dc.description.abstract UK: Прямий маркетинг представляє собою синтез маркетингових інструментів. Перш за все, прямий маркетинг – це інструмент маркетингових комунікацій, що використовує різні медіа-засоби для впливу на споживача з метою розвитку відносин з ним і переконання зробити замовлення або покупку. Методи прямого маркетингу застосовуються ТОВ «Максимум» досить активно і включають особисті продажі з демонстрацією якостей техніки під час тест-драйвів, спілкування з покупцями за допомогою власних інтернет-сайтів, використання смс-розсилок і спеціального мобільного додатку en_US
dc.description.abstract RU: Прямой маркетинг представляет собой синтез маркетинговых инструментов. Прежде всего, прямой маркетинг – это инструмент маркетинговых коммуникаций, использует различные медиа-средства для воздействия на потребителя с целью развития отношений с ним и убеждения сделать заказ или покупку. Методы прямого маркетинга применяются ООО «Максимум» достаточно активно и включают личные продажи с демонстрацией качеств техники во время тест-драйвов, общение с покупателями с помощью собственных интернет-сайтов, использование смс-рассылок и специального мобильного приложения.
dc.description.abstract EN: Direct marketing is a synthesis of marketing tools. First of all, direct marketing is an instrument of marketing communications that uses various media to influence the consumer in order to develop relationships with him and the belief in making an order or purchase. The methods of direct marketing used by LLC "Maximum" are quite active and include personal sales demonstration of technical skills during test drives, communication with customers through their own Internet sites, the use of SMS and special mobile application.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject прямий маркетинг (директ-маркетинг) en_US
dc.subject ефективність en_US
dc.subject пропозиція en_US
dc.subject сервіс en_US
dc.subject комунікації en_US
dc.subject прямой маркетинг (директ-маркетинг) en_US
dc.subject эффективность en_US
dc.subject предложение en_US
dc.subject сервис en_US
dc.subject коммуникации en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject direct marketing (direct marketing) en_US
dc.subject efficiency en_US
dc.subject service en_US
dc.subject communication en_US
dc.subject supply en_US
dc.title Розвиток маркетингової діяльності організації на основі використання технологій прямого маркетингу en_US
dc.title.alternative Развитие маркетинговой деятельности организации на основе использования технологий прямого маркетинга en_US
dc.title.alternative Development of marketing activities of the organization based on the use of direct marketing technologies en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу