00 DSpace/Manakin Repository

Теоретичні аспекти формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства в умовах діючих глобалізаційних трансформацій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Харченко, Тетяна Олександрівна
dc.contributor.author Харченко, Татьяна Александровна
dc.contributor.author Kharchenko, Tetiana
dc.contributor.author Зеленська, Яна Володимирівна
dc.contributor.author Зеленськая, Яна Владимировна
dc.contributor.author Zelenska, Yana
dc.date.accessioned 2019-11-25T11:53:51Z
dc.date.available 2019-11-25T11:53:51Z
dc.date.issued 2018-12
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/75.pdf
dc.identifier.citation Харченко Т. О. Теоретичні аспекти формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства в умовах діючих глобалізаційних трансформацій / Т. О. Харченко, Я. В. Зеленська // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 17. – С. 416-419. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2054
dc.description.abstract UK: У статті розглянуто ключові аспекти формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємств з урахуванням діючих трансформаційних процесів зовнішнього та внутрішнього середовища їх функціонування. Досліджено коло проблемних питань, котрі здійснюють негативний вплив на обґрунтування стратегії ЗЕД, та визначено порядок її розроблення та впровадження, що забезпечить підприємству вихід на зовнішній ринок та закріплення позицій на ньому. en_US
dc.description.abstract RU: В статье рассмотрены ключевые характеристики стратегии внешнеэкономической деятельности (ВЭД) предприятий, которые формируются под влиянием действующих трансформационных процессов внешней и внутренней среды их функционирования. Исследован круг вопросов, которые негативно влияют на обоснование стратегии ВЭД, определен порядок ее разработки и внедрения для увеличения возможностей предприятия при выходе на внешний рынок и укрепления позиций на нем.
dc.description.abstract EN: The article dispersed the key aspects of forming of the strategy of foreign economic activity of the enterprise are considered taking into account the current ones of the transformational processes of the external and internal environment of the functioning of enterprises. It analyzed of actual problem issues, which have a negative influence of the substantiation of the strategy of foreign economic activity. The procedure of development and implementation the strategy, which will provide the enterprise access to the foreign market and consolidate the positions on it was determine.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject стратегічне управління en_US
dc.subject стратегія зовнішньоекономічної діяльності en_US
dc.subject зовнішній ринок en_US
dc.subject фактори впливу en_US
dc.subject конкурентні переваги en_US
dc.subject стратегическое управление en_US
dc.subject стратегия внешнеэкономической деятельности en_US
dc.subject внешний рынок en_US
dc.subject факторы влияния en_US
dc.subject конкурентные преимущества en_US
dc.subject strategic management en_US
dc.subject the strategy of foreign economic activity en_US
dc.subject the external market en_US
dc.subject factors of influence en_US
dc.subject competitive advantages en_US
dc.title Теоретичні аспекти формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства в умовах діючих глобалізаційних трансформацій en_US
dc.title.alternative Теоретические аспекты формирования стратегии внешнеэкономической деятельности предприятия в условиях действующих глобализационных трансформаций en_US
dc.title.alternative Theoretical aspects of the formation of the strategy of foreign economic activity of the enterprise in conditions of active globalization transformations en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу