DSpace Repository

Ідентифікація впливу стану життєвого циклу на формування маркетингової стратегії аграрних підприємств

Show simple item record

dc.contributor.author Устік, Тетяна Володимирівна
dc.contributor.author Устик, Татьяна Владимировна
dc.contributor.author Ustik, Tetiana
dc.date.accessioned 2019-11-22T09:58:51Z
dc.date.available 2019-11-22T09:58:51Z
dc.date.issued 2018-12
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/70.pdf
dc.identifier.citation Устік Т. В. Ідентифікація впливу стану життєвого циклу на формування маркетингової стратегії аграрних підприємств / Т. В. Устік // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 17. – С. 386-392. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2049
dc.description.abstract UK: У статті здійснено ідентифікацію впливу стадій життєвого циклу на формування маркетингової стратегії підприємства, розглянуто маркетингові стратегії зростання, що передбачають збільшення обсягів продажу, прибутку, частки ринку, розміру підприємства, зменшення собівартості. Визначено, яку застосовувати стратегію у подальшому для розвитку кожної товарної групи в аграрному підприємстві. en_US
dc.description.abstract RU: В статье осуществлена идентификация влияния стадий жизненного цикла на формирование маркетинговой стратегии предприятия, рассмотрены маркетинговые стратегии роста, предусматривающие увеличение объемов продаж, прибыли, доли рынка, размера предприятия, уменьшение себестоимости. Определено, какую применять стратегию в дальнейшем для развития каждой товарной группы в аграрном предприятии.
dc.description.abstract EN: The article identifies the influence of life cycle stages on the formation of the marketing strategy of the enterprise, considers the marketing strategies of growth, which include increase of sales volumes, profit, market share, size of the enterprise, decrease of the cost price. It is determined which strategy to apply in the future for the development of each product group in the agrarian enterprise.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject життєвий цикл en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject аграрні підприємства en_US
dc.subject маркетингові дослідження en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject маркетинговая стратегия en_US
dc.subject жизненный цикл en_US
dc.subject аграрные предприятия en_US
dc.subject маркетинговые исследования en_US
dc.subject маркетинговая деятельность en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject life cycle en_US
dc.subject marketing strategy en_US
dc.subject agribusiness en_US
dc.subject marketing research en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.title Ідентифікація впливу стану життєвого циклу на формування маркетингової стратегії аграрних підприємств en_US
dc.title.alternative Идентификация влияния состояния жизненного цикла на формирование маркетинговой стратегии аграрных предприятий en_US
dc.title.alternative Identification of the influence of the state of the life cycle on the formation of the marketing strategy of agricultural enterprises en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account