DSpace Repository

Управління стратегічним розвитком промислового підприємства під час виведення нового товару на ринок в умовах ризику та невизначеності

Show simple item record

dc.contributor.author Тимошик, Михайло Морозенкович
dc.contributor.author Тимошик, Михаил Морозенкович
dc.contributor.author Tymoshyk, Mykhailo
dc.date.accessioned 2019-11-22T09:02:32Z
dc.date.available 2019-11-22T09:02:32Z
dc.date.issued 2018-12
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/67.pdf
dc.identifier.citation Тимошик М. М. Управління стратегічним розвитком промислового підприємства під час виведення нового товару на ринок в умовах ризику та невизначеності / М. М. Тимошик // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 17. – С. 369-375. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2044
dc.description.abstract UK: У статті запропоновано статистичний метод вибору оптимальної стратегії виведення нового товару на ринок, в основі якого лежить оцінка критеріїв, що характеризують управлінські рішення, які найкращим чином забезпечують досягнення максимального виграшу для промислового підприємства в умовах ризику та невизначеності моменту початку конкурентної боротьби. en_US
dc.description.abstract RU: В статье предложен статистический метод выбора оптимальной стратегии выведения нового товара на рынок, в основе которого лежит оценка критериев, характеризующих управленческие решения, которые наилучшим образом обеспечивают достижение максимального выигрыша для промышленного предприятия в условиях риска и неопределенности момента начала конкурентной борьбы.
dc.description.abstract EN: In the article the statistical method of choosing an optimal strategy for the output of a new product on the market is proposed, which is based on the evaluation of the criteria characterizing the management decisions that best ensure the achievement of the maximum benefit for the industrial enterprise in the conditions of risk and uncertainty at the time of the beginning of the competitive struggle.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject управлінське рішення en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject товар en_US
dc.subject оцінка en_US
dc.subject ризик en_US
dc.subject управленческое решение en_US
dc.subject предприятие en_US
dc.subject стратегия en_US
dc.subject риск en_US
dc.subject оценка en_US
dc.subject managerial decision en_US
dc.subject enterprise en_US
dc.subject strategy en_US
dc.subject product en_US
dc.subject risk en_US
dc.subject assessment en_US
dc.title Управління стратегічним розвитком промислового підприємства під час виведення нового товару на ринок в умовах ризику та невизначеності en_US
dc.title.alternative Управление стратегическим развитием промышленного предприятия при выводе нового товара на рынок в условиях риска и неопределенности en_US
dc.title.alternative Management of strategic development of the industrial enterprise in the reference of the new product on the market in the risk and uncertainty conditions en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account