00 DSpace/Manakin Repository

Складові елементи організаційно-економічного механізму управління збутом у системі комерціалізації інновацій машинобудівного підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Олефіренко, Олег Михайлович
dc.contributor.author Олефиренко, Олег Михайлович
dc.contributor.author Olefirenko, Oleh
dc.contributor.author Шевлюга, Олена Геннадіївна
dc.contributor.author Шевлюга, Елена Геннадиевна
dc.contributor.author Shevliuha, Olena
dc.date.accessioned 2019-11-19T09:46:58Z
dc.date.available 2019-11-19T09:46:58Z
dc.date.issued 2018-12
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/53.pdf
dc.identifier.citation Олефіренко О. М. Складові елементи організаційно-економічного механізму управління збутом у системі комерціалізації інновацій машинобудівного підприємства / О. М. Олефіренко, О. Г. Шевлюга // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 17. – С. 289-294. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2021
dc.description.abstract UK: У статті запропоновано схему організаційно-економічного механізму управління збутом у системі комерціалізації інновацій машинобудівних підприємств. Подано авторське визначення управління збутом у системі комерціалізації інновацій. Детально охарактеризовані складові елементи та підсистеми механізму. Розглянуто функції та принципи формування механізму. Розглянуто методи удосконалення збутової діяльності підприємств. en_US
dc.description.abstract RU: В статье предложена схема организационно-экономического механизма управления сбытом в системе коммерциализации инноваций машиностроительных предприятий. Представлено авторское определение управления сбытом в системе коммерциализации инноваций. Подробно охарактеризованы составляющие элементы и подсистемы механизма. Рассмотрены функции и принципы формирования механизма. Рассмотрены методы совершенствования сбытовой деятельности предприятий.
dc.description.abstract EN: The scheme of organizational and economic mechanism of sales management in the system of innovations commercialization of machine-building enterprises is offered in the article. The author's definition of sales management in the system of innovations commercialization is presented. The components and subsystem of the mechanism are described in details. The functions and principles of forming the mechanism are considered. The methods of sales activity improvement of enterprises are considered.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject інновації en_US
dc.subject комерціалізація en_US
dc.subject збут en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject організаційно-економічний механізм en_US
dc.subject инновации en_US
dc.subject коммерциализация en_US
dc.subject сбыт en_US
dc.subject предприятие en_US
dc.subject организационно-экономический механизм en_US
dc.subject innovations en_US
dc.subject commercialization en_US
dc.subject sales en_US
dc.subject enterprise en_US
dc.subject organizational and economic mechanism en_US
dc.title Складові елементи організаційно-економічного механізму управління збутом у системі комерціалізації інновацій машинобудівного підприємства en_US
dc.title.alternative Составляющие элементы организационно-экономического механизма управления сбытом в системе коммерциализации инноваций машиностроительного предприятия en_US
dc.title.alternative Composition elements of the organizational and economic mechanism of sales management in the system of innovations comercialization of machine-building enterprise en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу