00 DSpace/Manakin Repository

Дослідження та вдосконалення управління маркетинговою діяльністю організації у сфері послуг

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Євтушенко, Вікторія Анатоліївна
dc.contributor.author Евтушенко, Виктория Анатольевна
dc.contributor.author Yevtushenko, Viktoriia
dc.contributor.author Кудінова, Марина Михайлівна
dc.contributor.author Кудинова, Марина Михайловна
dc.contributor.author Kudinova, Maryna
dc.contributor.author Бахмет, Олена Володимирівна
dc.contributor.author Бахмет, Елена Владимировна
dc.contributor.author Bakhmet, Olena
dc.date.accessioned 2019-11-13T10:29:44Z
dc.date.available 2019-11-13T10:29:44Z
dc.date.issued 2018-12
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/35.pdf
dc.identifier.citation Євтушенко В. А. Особливості формування мотиваційного механізму управління поведінкою персоналу підприємства / В. А. Євтушенко, М. М. Кудінова, О. В. Бахмет // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 17. – С. 182-188. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1948
dc.description.abstract UK: У статті розглянуто сутність та особливості сфери послуг в Україні, визначено напрями маркетингової діяльності у цій галузі. Розглянуто модель маркетингу послуг Ф. Котлера. Проаналізовано стан національної сфери послуг, визначено види діяльності, що користуються найбільшим попитом. Досліджено перспективи e-commerce, а на прикладі організації, що надає послуги в цій сфері, обґрунтовано напрями вдосконалення управління маркетинговою діяльністю. en_US
dc.description.abstract RU: В статье рассмотрены сущность и особенности сферы услуг в Украине, определены направления маркетинговой деятельности в этой области. Рассмотрена модель маркетинга услуг Ф. Котлера. Проанализировано состояние национальной сферы услуг, определены виды деятельности, которые пользуются наибольшим спросом. Исследованы перспективы e-commerce, а на примере организации, предоставляющей услуги в этой сфере, обоснованы направления по совершенствованию управления маркетинговой деятельностью.
dc.description.abstract EN: In the article the essence and features of the service industry in Ukraine are considered, directions of marketing activity in this area are determined. Philip Kotler’s model of marketing services is considered. The state of the national service industry is analyzed; the types of activities that are most in demand are defined. The prospects of e-commerce and organization’s example that provides services in this area are explored; directions for improving the management of marketing activities are grounded.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject послуга en_US
dc.subject сфера послуг en_US
dc.subject управління en_US
dc.subject e-commerce en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject услуга en_US
dc.subject сфера услуг en_US
dc.subject управление en_US
dc.subject маркетинговая en_US
dc.subject деятельность en_US
dc.subject service en_US
dc.subject service industry en_US
dc.subject management en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.title Дослідження та вдосконалення управління маркетинговою діяльністю організації у сфері послуг en_US
dc.title.alternative Исследования и совершенствования управления маркетинговой деятельностью организации в сфере услуг en_US
dc.title.alternative Research and improvement in management organization’s marketing activity in the service industry en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу