DSpace Repository

Управління процесом реалізації продукції в аграрних підприємствах

Show simple item record

dc.contributor.author Кравченко, Микола Володимирович
dc.contributor.author Кравченко, Николай Владимирович
dc.contributor.author Kravchenko, Mykola
dc.contributor.author Моренко, М. Є.
dc.contributor.author Моренко, М. Е.
dc.contributor.author Morenko, M.
dc.date.accessioned 2019-11-12T12:40:39Z
dc.date.available 2019-11-12T12:40:39Z
dc.date.issued 2017-09
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/9_2017/41.pdf
dc.identifier.citation Кравченко М. В. Управління процесом реалізації продукції в аграрних підприємствах / М. В. Кравченко, М. Є. Моренко // Cхідна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 9. – С. 223-226. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1941
dc.description.abstract UK: У статті розглянуто організаційно-методичні основи управління процесом реалізації продукції, яке передбачає здійснення низки заходів, що сприятимуть підвищенню ціни реалізації, а відповідно – і збільшенню розмірів доходів від реалізації. Це дає можливість встановити потребу в реалізації коштів, вкладених у процес постачання та перетворених на готову продукцію у процесі виробництва, які повертаються у склад оборотних активів аграрного підприємства. en_US
dc.description.abstract RU: В статье рассмотрены организационно-методические основы управления процессом реализации продукции, которое предусматривает осуществление ряда мероприятий, способствующих повышению цены реализации, а соответственно – и увеличению размеров доходов от реализации. Это дает возможность установить потребность в реализации средств, вложенных в процесс поставки и преобразованных в готовую продукцию в процессе производства, которые возвращаются в состав оборотных активов аграрного предприятия.
dc.description.abstract EN: This article considers the organizational – methodical bases of management of process of sale of goods, which provides for the implementation of a number of activities that will enhance the sales price, and, consequently, increase the size of the revenues. This gives the opportunity to establish a need for implementation funds that have been invested in the delivery process and are converted into finished products in the production process, return to the composition of current assets of agricultural enterprises
dc.language.iso uk en_US
dc.subject аграрне підприємство en_US
dc.subject реалізація en_US
dc.subject контроль en_US
dc.subject продукція en_US
dc.subject управління en_US
dc.subject фактори en_US
dc.subject аграрное предприятие en_US
dc.subject реализация en_US
dc.subject продукция en_US
dc.subject управление en_US
dc.subject факторы en_US
dc.subject the agricultural enterprise en_US
dc.subject implementation en_US
dc.subject monitoring en_US
dc.subject production en_US
dc.subject management en_US
dc.subject factors en_US
dc.title Управління процесом реалізації продукції в аграрних підприємствах en_US
dc.title.alternative Управление процессом реализации продукции в аграрных предприятиях en_US
dc.title.alternative Managing the process of realization of production agricultural enterprises en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account