00 DSpace/Manakin Repository

Психологічний вплив реклами на поведінку підлітків

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Буторіна, Вероніка Борисівна
dc.contributor.author Буторина, Вероника Борисовна
dc.contributor.author Butorina, Veronika
dc.date.accessioned 2019-11-12T08:30:13Z
dc.date.available 2019-11-12T08:30:13Z
dc.date.issued 2018-12
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/25.pdf
dc.identifier.citation Буторіна В. Б. Психологічний вплив реклами на поведінку підлітків / В. Б. Буторіна // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 17. – С. 128-131. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1934
dc.description.abstract UK: У статті показано зв'язок психологічних та особистісних характеристик підлітків зі сприйняттям ними реклами. Визначено чотири етапи психологічного впливу реклами на вибрану цільову аудиторію. Систематизовано вплив хибних життєвих установок на поведінку. Сформульовано рекомендації для старшого покоління щодо недопущення та нівелювання негативного впливу рекламу на підлітків. en_US
dc.description.abstract RU: В статье показана связь психологических и личностных характеристик подростков с восприятием ими рекламы. Определены четыре этапа психологического влияния рекламы на выбранную целевую аудиторию. Систематизировано влияние ошибочных жизненных установок на поведение. Сформулированы рекомендации для старшего поколения по недопущению и нивелированию негативного влияния рекламы на подростков.
dc.description.abstract EN: The article shows the connection of psychological and personality characteristics of teens with their perception of advertising. There are four stages of psychological influence of advertising on the selected target audience. The influence of false aspirations on behavior is systematized. Recommendations for the older generation for prevention and equalization of the negative influence of advertising on teens are formulated.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject підліток en_US
dc.subject психологічний вплив en_US
dc.subject свідомість en_US
dc.subject емоція en_US
dc.subject мотив en_US
dc.subject поведінка en_US
dc.subject підсвідомість en_US
dc.subject ембієнт-маркетинг en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject подросток en_US
dc.subject психологическое влияние en_US
dc.subject сознание en_US
dc.subject эмоция en_US
dc.subject поведение en_US
dc.subject подсознание en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject эмбиент-маркетинг en_US
dc.subject teenager en_US
dc.subject psychological effect en_US
dc.subject consciousness en_US
dc.subject emotion en_US
dc.subject motive en_US
dc.subject behavior en_US
dc.subject subconscious en_US
dc.subject advertising en_US
dc.subject ambient marketing. en_US
dc.title Психологічний вплив реклами на поведінку підлітків en_US
dc.title.alternative Психологическое воздействие рекламы на поведение подростков en_US
dc.title.alternative Psychological influence of advertising on the behavior of teens en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу