00 DSpace/Manakin Repository

Управління маркетингом підприємства крізь призму управління відносинами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Язвінська, Надія Вікторівна
dc.contributor.author Язвинская, Надежда Викторовна
dc.contributor.author Yazvinska, Nadiia
dc.contributor.author Домашева, Є. А.
dc.contributor.author Домашева, Е. А.
dc.contributor.author Domasheva, Ye.
dc.date.accessioned 2019-11-06T09:41:47Z
dc.date.available 2019-11-06T09:41:47Z
dc.date.issued 2018-02
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/12_2018/43.pdf
dc.identifier.citation Язвінська Н. В. Управління маркетингом підприємства крізь призму управління відносинами / Н. В. Язвінська, Є. А. Домашева // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 12. – С. 245-250. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1892
dc.description.abstract UK: У статті розкрито можливість управління маркетингом через управління відносинами. Для цього доповнено й уточнено понятійний апарат управління відносинами в маркетингу, визначено складники відносин та емоційного інтелекту. Досліджено зв’язок категорій «відносини» і «маркетинг», показано зв'язок емоційного клімату та емоційного інтелекту. Визначено емоційний інтелект як інструмент управління відносинами у цілому й у маркетингу зокрема. en_US
dc.description.abstract RU: В статье раскрыто возможность управления маркетингом через управление отношениями. Для этого дополнен и уточнен понятийный аппарат управления отношениями в маркетинге, определены составляющие отношений и эмоционального интеллекта. Исследована связь категорий «отношения» и «маркетинг», показана связь эмоционального климата и эмоционального интеллекта. Определен эмоциональный интеллект как инструмент управления отношениями в целом и в маркетинге в частности.
dc.description.abstract EN: The article reveals the possibility of marketing management through relationship management. Therefore, the conceptual framework for managing relations in marketing was added and refined, the components of the relationship and emotional intelligence have been defined. The authors investigated the connection between «relationship» and «marketing», shows the connection between the emotional climate and emotional intelligence. Emotional intelligence is defined as a tool for managing relationships in general and in marketing in particular.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject маркетинговий менеджмент en_US
dc.subject управління маркетингом en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject відносини en_US
dc.subject емоційний клімат en_US
dc.subject емоційний інтелект en_US
dc.subject відносини в маркетингу en_US
dc.subject управління відносинами в маркетингу en_US
dc.subject управление маркетингом en_US
dc.subject отношения en_US
dc.subject эмоциональный климат en_US
dc.subject эмоциональный интеллект en_US
dc.subject отношения в маркетинге en_US
dc.subject управление отношениями в маркетинге en_US
dc.subject marketing management en_US
dc.subject marketing control en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject relationships en_US
dc.subject emotional climate en_US
dc.subject emotional intelligence en_US
dc.subject relationships in marketing en_US
dc.subject management of relations in marketing en_US
dc.title Управління маркетингом підприємства крізь призму управління відносинами en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу