00 DSpace/Manakin Repository

Smm как инновационный инструмент продвижения услуги в интернете

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Заика, Юлия Андреевна
dc.contributor.author Заіка Юлія Андріївна
dc.contributor.author Zaika Yuliia
dc.contributor.author Жданова, Катерина Володимирівна
dc.contributor.author Жданова, Екатерина Владимировна
dc.contributor.author Zhdanova, Kateryna
dc.date.accessioned 2019-11-05T12:09:27Z
dc.date.available 2019-11-05T12:09:27Z
dc.date.issued 2017-12
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/11_2017/21.pdf
dc.identifier.citation Заика Ю. А. Smm как инновационный инструмент продвижения услуги в интернете / Ю. А. Заика, К. В Жданова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 11. – С. 102-106. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1880
dc.description.abstract RU: В статье проанализированы основные тренды 2017 года в SMM (Social Media Marketing). Исследованы основные сферы применения SMM, приведена характеристика популярности этого процесса, описаны основные преимущества и недостатки способов применения SMM. Также в статье рассмотрены принципы работы с контентом в социальных сетях на примере известных компаний. en_US
dc.description.abstract UK: У статті проаналізовані основні тренди 2017 року SMM (Social Media Marketing). Досліджені основні сфери застосування SMM, надана характеристика популярності цього процесу, описані основні переваги та недоліки способів застосування SMM. Також у статті розглянуті принципи роботи з контентом у соціальних мережах на прикладі відомих компаній.
dc.description.abstract EN: The presented scientific article analyzes the main trends of 2017 in SMM (Social Media Marketing). It is outlined and described the features of traffic sources, particular attention is given to the study of the main spheres of SMM application, it is described the popularity of the marketing process in social networks and the main advantages and disadvantages of SMM application methods. Also, the article discusses the principles of working with content in social networks by the example of well-known companies.
dc.language.iso ru en_US
dc.subject социальные сети en_US
dc.subject социальные платформы en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject пользователи en_US
dc.subject визуальный контент en_US
dc.subject мобильные приложения en_US
dc.subject трафик en_US
dc.subject мессенджеры en_US
dc.subject соціальні мережі en_US
dc.subject соціальні платформи en_US
dc.subject користувачі en_US
dc.subject візуальний контент en_US
dc.subject мобільні додатки en_US
dc.subject трафік en_US
dc.subject месенджери en_US
dc.subject social networks en_US
dc.subject social platforms en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject users en_US
dc.subject visual content en_US
dc.subject mobile applications en_US
dc.subject traffic en_US
dc.subject messengers en_US
dc.title Smm как инновационный инструмент продвижения услуги в интернете en_US
dc.title.alternative Smm як інноваційний інструмент просування послуги в інтернеті en_US
dc.title.alternative Smm as an innovative instrument of promotion of internet services en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу