00 DSpace/Manakin Repository

Роль соціальних мереж у формуванні нових тенденцій в маркетинговій діяльності комерційних банків

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевчук, Ірина Богданівна
dc.contributor.author Шевчук, Ирина Богдановна
dc.contributor.author Shevchuk, Iryna
dc.contributor.author Штимпель, І. Б.
dc.contributor.author Штимпель, И. Б.
dc.contributor.author Shtympel, I.
dc.date.accessioned 2019-11-05T12:03:02Z
dc.date.available 2019-11-05T12:03:02Z
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/14_2018/74.pdf
dc.identifier.citation Шевчук І. Б. Роль соціальних мереж у формуванні нових тенденцій в маркетинговій діяльності комерційних банків / І. Б. Шевчук, І. Б. Штимпель // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 14. – С. 411-418. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1879
dc.description.abstract UK: У статті наведено основні можливості використання соціальних мереж для розвитку банківського бізнесу. Окреслено їх вплив на маркетингову діяльність комерційних банків. Досліджено наповненість інформацією сторінок комерційних банків у соціальних мережах. Сформовано рейтинг топ-10 профілів комерційних банків у соціальних мережах за ступенем охоплення користувачів. en_US
dc.description.abstract RU: В статье приведены основные возможности использования социальных сетей для развития банковско- го бизнеса. Определено их влияние на маркетинговую деятельность коммерческих банков. Исследована наполненность информацией страниц коммерческих банков в социальных сетях. Сформирован рейтинг топ-10 профилей коммерческих банков в социальных сетях по степени охваченности пользователей.
dc.description.abstract EN: The article presents the main possibilities of using social networks for the development of banking business. Their influence on marketing activities of commercial banks is outlined. The content of the information on the pages of commercial banks in social networks is researched. The rating of top 10 commercial bank profiles in social networks has been formed according to the coverage of users.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject комерційний банк en_US
dc.subject соціальна мережа en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject профіль en_US
dc.subject веб-сайт en_US
dc.subject маркетинг у банківській сфері en_US
dc.subject коммерческий банк en_US
dc.subject социальная сеть en_US
dc.subject маркетинговая деятельность en_US
dc.subject профиль en_US
dc.subject сайт en_US
dc.subject маркетинг в банковской сфере en_US
dc.subject commercial bank en_US
dc.subject social networking en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject profile en_US
dc.subject website, marketing in the banking sector en_US
dc.title Роль соціальних мереж у формуванні нових тенденцій в маркетинговій діяльності комерційних банків en_US
dc.title.alternative Роль социальных сетей в формировании новых тенденций в маркетинговой деятельности коммерческих банков en_US
dc.title.alternative The role of social networks in formation of new trends in marketing activities of commercial banks en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу