DSpace Repository

Парадигма інтернет-реклами та технології її поширення

Show simple item record

dc.contributor.author Мишко, Олена Валентинівна
dc.contributor.author Мышко, Елена Валентиновна
dc.contributor.author Myshko, Olena
dc.contributor.author Коваль, Ольга Григорівна
dc.contributor.author Коваль, Ольга Григорьевна
dc.contributor.author Koval, Olha
dc.contributor.author Струс, Роман Васильович
dc.contributor.author Струс, Роман Васильевич
dc.contributor.author Strus, Roman
dc.date.accessioned 2019-11-05T11:42:56Z
dc.date.available 2019-11-05T11:42:56Z
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/14_2018/73.pdf
dc.identifier.citation Мишко О. В. Парадигма інтернет-реклами та технології її поширення / О. В. Мишко, О. Г. Коваль, Р. В. Струс // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 14. – С. 407-410. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1876
dc.description.abstract UK: У статті проаналізовано термін «Інтернет-реклама» з позицій маркетингу й інформаційних технологій, визначено переваги та недоліки цього явища, а також вплив глобалізаційних процесів на рекламну індустрію. Проаналізовано технології поширення реклами в мережі Інтернет. Зосереджено увагу на особливостях впливу Інтернет-реклами як сучасного каналу комунікації на реципієнтів. en_US
dc.description.abstract RU: В статье проанализирован термин «Интернет-реклама» с позиций маркетинга и информационных технологий, определены преимущества и недостатки этого явления, а также влияние глобализационных процессов на рекламную индустрию. Проанализированы технологии распространения рекламы в сети Интернет. Сосредоточено внимание на особенностях влияния Интернет-рекламы как современного канала коммуникации на реципиентов.
dc.description.abstract EN: The article analyzes the term "Internet advertising" from the point of view of marketing and information technologies, identifies the advantages and disadvantages of this phenomenon, and, moreover, the influence of globalization processes on the advertising industry. The technologies of distribution of advertising on the Internet are analyzed. The attention is focused on the peculiarities of the influence of Internet advertising as a modern communication channel for recipients.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject Інтернет-реклама/онлайн-реклама en_US
dc.subject рекламна індустрія en_US
dc.subject інформаційні технології en_US
dc.subject Интернет-реклама/онлайн-реклама, en_US
dc.subject рекламная индустрия en_US
dc.subject информационные технологии en_US
dc.subject advertising en_US
dc.subject Internet-advertising/online-advertising en_US
dc.subject the advertising industry en_US
dc.subject information technologies en_US
dc.title Парадигма інтернет-реклами та технології її поширення en_US
dc.title.alternative Парадигма интернет-рекламы и технологии ее распространения en_US
dc.title.alternative Paradigm of internet advertising and technologies of its distribution en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account