DSpace Repository

Трансформація концепції маркетингу в сучасному соціально-економічному просторі

Show simple item record

dc.contributor.author Гомольська, Вікторія Віталіївна
dc.contributor.author Гомольская, Виктория Витальевна
dc.contributor.author Homolska, Viktoriia
dc.date.accessioned 2019-11-05T07:45:43Z
dc.date.available 2019-11-05T07:45:43Z
dc.date.issued 2018-07
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/03.pdf
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/03.pdf
dc.identifier.citation Гомольська В. В. Трансформація концепції маркетингу в сучасному соціально-економічному просторі / В. В. Гомольська // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 15. – С. 11-15. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1858
dc.description.abstract UK: У статті розглянуто питання трансформації маркетингу в сучасному економічному просторі. Виявлено чіткий зв'язок розвитку маркетингу залежно від пріоритетних напрямів економіки. Простежується поетапне зміщення об'єкта і підходів до маркетингу: в індустріальній економіці –виробництво, продукт, збут, потреба; в постіндустріальній економіці – інформація, знання, інновація, персонал, цілісність, людський капітал. Виділено проблемні зони теорії маркетингу: відсутність чіткої класифікації концепцій, видів, інструментів маркетингу і маркетингової діяльності; слабка опрацьованість маркетингу людського капіталу. Окреслено орієнтири подальшого розвитку маркетингу. en_US
dc.description.abstract RU: В статье рассмотрены вопросы трансформации маркетинга в современном экономическом пространстве. Выявлена четкая связь развития маркетинга в зависимости от приоритетных направлений экономики. Прослеживается поэтапное смещение объекта и подходов к маркетингу: в индустриальной экономике – производство, продукт, сбыт, потребность; в постиндустриальной экономике – информация, знание, инновация, персонал, целостность, человеческий капитал. Выделены проблемные зоны теории маркетинга: отсутствие четкой классификации концепций, видов, инструментов маркетинга и маркетинговой деятельности; слабая проработанность маркетинга человеческого капитала. Определены ориентиры дальнейшего развития маркетинга.
dc.description.abstract EN: In the article the issues of marketing transformation in the modern economy are investigated. The links between transformation of marketing and change of priority directions of economy are revealed. The phased displacement of marketing objects and approaches is observed: production, product, distribution and demand in the industrial economy, and information, knowledge, innovations, personnel, integrity and human capital in postindustrial economy. The weaknesses of marketing theory such as: lack of clear classification of concepts, types, instruments of marketing, and weak elaboration of human capital marketing, are determined. Further aspects of marketing development are outlined.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject індустріальна економіка en_US
dc.subject постіндустріальна економіка en_US
dc.subject інформаційна економіка en_US
dc.subject інноваційна економіка en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject інформаційний маркетинг en_US
dc.subject маркетинг інновацій en_US
dc.subject маркетинг взаємин en_US
dc.subject холістичний маркетинг en_US
dc.subject маркетинг персоналу en_US
dc.subject индустриальная экономика en_US
dc.subject постиндустриальная экономика en_US
dc.subject информационная экономика en_US
dc.subject инновационная экономика en_US
dc.subject информационный маркетинг en_US
dc.subject маркетинг инноваций en_US
dc.subject маркетинг взаимоотношений en_US
dc.subject холистический маркетинг en_US
dc.subject маркетинг персонала en_US
dc.subject industrial economy en_US
dc.subject postindustrial economy en_US
dc.subject informational economy en_US
dc.subject innovational economy en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing of innovations en_US
dc.subject information marketing en_US
dc.subject interrelations marketing en_US
dc.subject holistic marketing en_US
dc.subject personnel marketing en_US
dc.title Трансформація концепції маркетингу в сучасному соціально-економічному просторі en_US
dc.title.alternative Трансформация концепции маркетинга в современных социально-экономическом пространстве en_US
dc.title.alternative Transformation of marketing concept in the modern social and economic space en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account