DSpace Repository

Сучасні підходи до управління маркетинговою діяльністю на підприємстві

Show simple item record

dc.contributor.author Артеменко, Ліна Петрівна
dc.contributor.author Артеменко, Лина Петровна
dc.contributor.author Artemenko, Lina
dc.contributor.author Демченко, Павло Олександрович
dc.contributor.author Демченко, Павел Александрович
dc.contributor.author Demchenko, Pavlo
dc.date.accessioned 2019-10-29T11:51:45Z
dc.date.available 2019-10-29T11:51:45Z
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/14_2018/29.pdf
dc.identifier.citation Артеменко Л. П. Сучасні підходи до управління маркетинговою діяльністю на підприємстві / Л. П. Артеменко, П. О. Демченко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 14. – С. 160-163. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1796
dc.description.abstract UK: Статтю присвячено питанням удосконалення управління маркетинговою діяльністю. Теоретичною та методологічною основою дослідження є фундаментальні положення сучасної економічної науки, праці вітчизняних та зарубіжних вчених. На основі узагальнення наукових праць проведено аналіз стану впровадження маркетингу в діяльність вітчизняних підприємств. Методи теоретичного узагальнення та логічного аналізу використано в процесі дослідження наукової проблематики щодо покращення управління маркетинговою діяльністю підприємств. Окреслено основні шляхи вдосконалення управління маркетинговою діяльністю вітчизняних підприємств. en_US
dc.description.abstract RU: Статья посвящена вопросам совершенствования управления маркетинговой деятельностью. Теоретической и методологической основой исследования являются фундаментальные положения современной экономической науки, труды отечественных и зарубежных ученых. На основе обобщения научных работ проведен анализ состояния внедрения маркетинга в деятельность отечественных предприятий. Методы теоретического обобщения и логического анализа использованы в процессе исследования научной проблематики касательно улучшения управления маркетинговой деятельностью предприятий. Определены основные пути совершенствования управления маркетинговой деятельностью отечественных предприятий.
dc.description.abstract EN: The article is devoted to questions of improvement of management of marketing activity. The theoretical and methodological bases of the research are the fundamental positions of modern economic science, the works of domestic and foreign scientists. On the basis of the generalization of scientific works, an analysis of the state of marketing introduction into the activities of domestic enterprises was conducted. The methods of theoretical generalization and logical analysis are used in the process of studying scientific issues on improving the management of marketing activities of enterprises. The main ways of improving the management of marketing activities of domestic enterprises are determined
dc.language.iso uk en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject управління маркетинговою діяльністю en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject маркетинговая деятельность en_US
dc.subject управление маркетинговой деятельностью en_US
dc.subject предприятие en_US
dc.subject конкурентоспособность en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject management of marketing activity en_US
dc.subject enterprise en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.title Сучасні підходи до управління маркетинговою діяльністю на підприємстві en_US
dc.title.alternative Современные подходы к управлению маркетинговой деятельностью на предприятии en_US
dc.title.alternative Modern approaches to management of marketing activities in the enterprise en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account