00 DSpace/Manakin Repository

Теоретичні основи та еволюція розвитку комплексу маркетингу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Борисенко, Олена Сергіївна
dc.contributor.author Борисенко, Елена Сергеевна
dc.contributor.author Borysenko, Olena
dc.contributor.author Табачук, Наталія Олександрівна
dc.contributor.author Табачук, Наталья Александровна
dc.contributor.author Tabachuk, Nataliia
dc.date.accessioned 2019-10-29T10:30:30Z
dc.date.available 2019-10-29T10:30:30Z
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/14_2018/24.pdf
dc.identifier.citation Борисенко О. С. Теоретичні основи та еволюція розвитку комплексу маркетингу / О. С. Борисенко, Н. О. Табачук // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 14. – С. 134-141. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1790
dc.description.abstract UK: Одним з основних факторів успішної діяльності в бізнес-середовищі є застосування оптимально-збалансованого поєднання елементів сучасного маркетингового комплексу. У статті розглянуто теоретичні питання поняття «комплекс маркетингу», досліджено еволюційний розвиток комплексу маркетингу, узагальнено теоретично-методичні засади щодо визначення основних елементів маркетингового комплексу, визначено оптимальний маркетинговий мікс, що сприяє інтеграційному розвитку маркетингової діяльності у сучасному бізнес-середовищі. en_US
dc.description.abstract RU: Одним из основных факторов успешной деятельности в бизнес-среде является применение оптимально-сбалансированного сочетания элементов современного маркетингового комплекса. В статье рассмотрены теоретические вопросы понятия «комплекс маркетинга», исследовано эволюционное развитие комплекса маркетинга, обобщены теоретико-методические основы по определению основных элементов маркетингового комплекса, определен оптимальный маркетинговый микс, который способствует интеграционному развитию маркетинговой деятельности в современной бизнес-среде.
dc.description.abstract EN: One of the key factors for successful business in the business environment is the application of an optimally balanced mix of elements of a modern marketing complex. The article deals with theoretical issues of the concept of “marketing complex”, explored the evolutionary development of the marketing complex, generalized theoretical and methodical principles for the identification of the main elements of the marketing complex and identified the optimal marketing mix that promotes the integration of marketing activities in the modern business environment.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject маркетинг-мікс en_US
dc.subject продукт en_US
dc.subject ціна en_US
dc.subject місце просування en_US
dc.subject люди en_US
dc.subject комплекс маркетинга en_US
dc.subject маркетинг-микс en_US
dc.subject цена en_US
dc.subject место продвижения en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing complex en_US
dc.subject marketing mix en_US
dc.subject product en_US
dc.subject price en_US
dc.subject place of promotion en_US
dc.subject people en_US
dc.title Теоретичні основи та еволюція розвитку комплексу маркетингу en_US
dc.title.alternative Теоретические основы и эволюция развития комплекса маркетинга en_US
dc.title.alternative Theoretical basis and evolution of marketing complex development en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу