00 DSpace/Manakin Repository

Конкурентні стратегії туристичного підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шпак, Микола Володимирович
dc.contributor.author Шпак, Николай Владимирович
dc.contributor.author Shpak, Nykolai
dc.contributor.author Юрчішина, Людмила Іванівна
dc.contributor.author Юрчишина, Людмила Ивановна
dc.contributor.author Yurchishyna, Liudmyla
dc.date.accessioned 2019-10-29T09:21:41Z
dc.date.available 2019-10-29T09:21:41Z
dc.date.issued 2017-09
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/9_2017/27.pdf
dc.identifier.citation Шпак М. В. Конкурентні стратегії туристичного підприємства / М. В. Шпак, Л. І. Юрчішина // Cхідна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 9. – С. 135-139. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1784
dc.description.abstract UK: У статті досліджено сутність та значення конкурентних стратегій для розвитку туристичного підприємства в умовах економічної реальності, що склалася в Україні. Розглянуто основну мету функціонування туристичного підприємства, яка полягає у задоволенні потреб споживачів в туристичних послугах, проаналізовано конкурентні стратегії та їх значення для конкурентоспроможності підприємства. Визначено дієвість конкурентної стратегії як одного з найважливіших інструментів управління для формування конкурентоспроможності підприємства. en_US
dc.description.abstract RU: В статье исследованы сущность и значение конкурентных стратегий для развития туристического предприятия в условиях экономической реальности, которая сложилась в Украине. Рассмотрена основная цель функционирования туристического предприятия, которая заключается в удовлетворении потребностей в туристических услугах, проанализированы конкурентные стратегии и их значение для конкурентоспособности предприятия. Определена действенность конкурентной стратегии как одного из важнейших инструментов управления для формирования конкурентоспособности предприятия.
dc.description.abstract EN: There is the essence and the definition investigation of competitive strategies for tourist enterprise development in terms of Ukrainian economic conditions in the article. The main goal of tourist enterprise functioning is elaborated which is embodied in the satisfaction of needs inherent to the tourist services. Competitive strategies and their meaning for enterprise competitiveness are analyzed as well. The efficiency of competitive strategy is defined as one of the most important managing tools for the competitiveness formation.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject туристичне підприємство en_US
dc.subject туристичні послуги en_US
dc.subject туристичний ринок en_US
dc.subject стратегия en_US
dc.subject конкурентоспособность en_US
dc.subject туристическое предприятие en_US
dc.subject туристические услуги en_US
dc.subject туристический рынок en_US
dc.subject strategy en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject tourist enterprise en_US
dc.subject tourist services en_US
dc.subject tourist market en_US
dc.title Конкурентні стратегії туристичного підприємства en_US
dc.title.alternative Конкурентные стратегии туристического предприятия en_US
dc.title.alternative Competitive strategies of a tourist enterprise en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу