DSpace Repository

Клієнтський капітал підприємств індустрії туризму та гостинності

Show simple item record

dc.contributor.author Яворська, Оксана Григорівна
dc.contributor.author Яворская, Оксана Григорьевна
dc.contributor.author Yavorska, Oksana
dc.date.accessioned 2019-10-23T09:22:33Z
dc.date.available 2019-10-23T09:22:33Z
dc.date.issued 2018-03
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/13_2018/34.pdf
dc.identifier.citation Яворська О. Г. Клієнтський капітал підприємств індустрії туризму та гостинності / О. Г. Яворська // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 13. – С. 179-185. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1737
dc.description.abstract UK: У публікації розглядається клієнтський капітал як сучасне поняття, яке впливає на бізнес-процеси та проекти підприємств сфери туризму та індустрії гостинності. Дослідження оцінки інтелектуальних активів та зовнішніх нематеріальних ресурсів суб'єктів господарської діяльності охоплює широкий спектр запропонованих методів та теорій за останній час, що активізує ступінь вивчення та розроблення даного напряму. У статті приділено увагу питанням оцінки та застосування клієнтського капіталу підприємств малого бізнесу. Результати вивчення можуть бути використані для поліпшення методів управління та реалізації політики, спрямованої на підвищення ефективності менеджменту людських ресурсів. en_US
dc.description.abstract RU: Данная статья рассматривает клиентский капитал как современное понятие, которое оказывает влияние на бизнес-процессы и проекты предприятий туризма и индустрии гостеприимства. Исследование по оценке интеллектуального актива и внешних нематериальных ресурсов субъектов хозяйственной деятельности охватило широкий спектр предложенных методов и теорий за последний период. Это активизирует степень исследования по изучению и разработке данного понятия. В статье уделено внимание вопросам оценки и задействования клиентского капитала предприятиями малого бизнеса. Результаты исследования могут использоваться для улучшения существующих методов управления и реализации политики, направленной на увеличение эффективности менеджмента человеческих ресурсов.
dc.description.abstract EN: This paper discusses Customer/Relational Capital as a modern concept that has influenced business processes and plans OF the ENTERPRISES of tourism and hospitality service. The research into measuring the Intellectual Capital and the External Resources of companies has produced a plethora of proposed methods and theories over the last years. It aims at exploring and assessing the extent of awareness of such concept. The research focuses on how to evaluation and exploit Customer Capital. Findings are used to support existing managerial practices and policies for better retention practices and management of human resources.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject інтелектуальний капітал en_US
dc.subject клієнтський капітал en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject індустрія гостинності en_US
dc.subject интеллектуальный капитал en_US
dc.subject клиентский капитал en_US
dc.subject сфера обслуживания en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject индустрия гостеприимства en_US
dc.subject Customer/Relational Capital en_US
dc.subject Intellectual Capital en_US
dc.subject service industries en_US
dc.subject tourism en_US
dc.subject hospitality service en_US
dc.title Клієнтський капітал підприємств індустрії туризму та гостинності en_US
dc.title.alternative Клиентский капитал предприятий индустрии туризма и гостеприимства en_US
dc.title.alternative The customer capital of the enterprises of tourism and hospitality service en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account