DSpace Repository

Сучасні види інноваційного маркетингу в діяльності підприємств

Show simple item record

dc.contributor.author Мостова, Анастасія Дмитрівна
dc.contributor.author Мостовая, Анастасия Дмитриевна
dc.contributor.author Mostova, Anastasiia
dc.date.accessioned 2019-10-23T08:14:50Z
dc.date.available 2019-10-23T08:14:50Z
dc.date.issued 2018-02
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/12_2018/17.pdf
dc.identifier.citation Мостова А. Д. Сучасні види інноваційного маркетингу в діяльності підприємств / А. Д. Мостова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 12. – С. 88-93. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1733
dc.description.abstract UK: У статті розглянуто суть стратегічного маркетингового управління діяльністю підприємств та поняття маркетингової стратегії. Розкрито особливості маркетингу інновацій та основні підходи до класифікації маркетингових інновацій у науковій літературі. З урахуванням наявних підходів надано систематизовану класифікацію маркетингових інновацій для подальшого розроблення ефективної маркетингової інноваційної стратегії підприємства та обґрунтування відповідних маркетингових інновацій у маркетинговій діяльності підприємства. en_US
dc.description.abstract RU: В работе рассмотрены суть стратегического маркетингового управления деятельностью предприятий и понятие маркетинговой стратегии. Раскрыты особенности маркетинга инноваций и основные подходы к классификации маркетинговых инноваций в научной литературе. С учетом существующих подходов предоставлена систематизированная классификация маркетинговых инноваций для дальнейшей разработки эффективной маркетинговой инновационной стратегии предприятия и обоснования соответствующих маркетинговых инноваций в маркетинговой деятельности предприятия.
dc.description.abstract EN: The article deals with the essence of strategic marketing management of the activities of enterprises and the concept of marketing strategy. The peculiarities of marketing of innovations and basic approaches to the classifications of marketing innovations in the scientific literature are revealed. Taking into account the existing approaches, a systematic classification of marketing innovations was provided with the purpose of further development of an effective marketing innovative strategy of the enterprise and justification of the corresponding marketing innovations in the marketing activity of the enterprise.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject стратегічне управління маркетинговою діяльністю en_US
dc.subject інноваційна маркетингова стратегія en_US
dc.subject види інноваційного маркетингу en_US
dc.subject маркетинг інновацій en_US
dc.subject стратегическое управление маркетинговой деятельностью en_US
dc.subject инновационная маркетинговая стратегия en_US
dc.subject виды инновационного маркетинга en_US
dc.subject маркетинг инноваций en_US
dc.subject strategic management of marketing activity en_US
dc.subject innovative marketing strategy en_US
dc.subject types of innovative marketing en_US
dc.subject marketing of innovations en_US
dc.title Сучасні види інноваційного маркетингу в діяльності підприємств en_US
dc.title.alternative Современные виды инновационного маркетинга в деятельности предприятий en_US
dc.title.alternative Modern types of innovative marketing in the activities of enterprises en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account