00 DSpace/Manakin Repository

Оптимізація формування товарного портфеля як інструмента управління товарним асортиментом та номенклатурою

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Макаренко, Наталія Олексіївна
dc.contributor.author Макаренко, Наталья Алексеевна
dc.contributor.author Makarenko, Nataliia
dc.date.accessioned 2019-10-21T11:55:03Z
dc.date.available 2019-10-21T11:55:03Z
dc.date.issued 2018-03
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/13_2018/20.pdf
dc.identifier.citation Макаренко Н. О. Оптимізація формування товарного портфеля як інструмента управління товарним асортиментом та номенклатурою / Н. О. Макаренко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 13. – С. 107-113. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1717
dc.description.abstract UK: У статті розглянуто й проаналізовано основні концептуальні підходи до формування оптимального товарного портфеля підприємства. Запропоновано під час формування асортименту застосовувати метод АВС– XYZ, що дає змогу виділяти ту частину товару, яка й представляє найбільший інтерес із погляду формування асортименту підприємства. Визначено перспективність застосування матриці Бостонської консалтингової групи, яка забезпечує можливість дослідити фінансову взаємодію асортиментних груп у межах бізнес-портфеля підприємства, визначити перспективи розвитку асортименту та знайти напрями підвищення його прибутковості. en_US
dc.description.abstract RU: В статье рассмотрены и проанализированы основные концептуальные подходы к формированию оптимального товарного портфеля предприятия. Предложено при формировании ассортимента применять метод АВС–XYZ, что позволяет выделять ту часть товара, которая и представляет наибольший интерес с точки зрения формирования ассортимента предприятия. Определена перспективность применения матрицы Бостонской консалтинговой группы, которая обеспечивает возможность исследовать финансовое взаимодействие ассортиментных групп в рамках бизнес-портфеля предприятия, определить перспективы развития ассортимента и найти направления повышения его доходности.
dc.description.abstract EN: The article considers and analyzes the main conceptual approaches to the formation of an optimal product portfolio of the enterprise. It is proposed to use the ABC-XYZ method during the formation of the range, which allows allocating that part of the product, which is of the greatest interest in terms of the formation of the range of the enterprise. The prospects of using the matrix of the Boston Consulting Group, which provides an opportunity to explore the financial interaction of assortment groups within the business portfolio of the enterprise, determine the prospects for the development of the range and find ways to increase its profitability.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject товарний асортимент en_US
dc.subject номенклатура продукції en_US
dc.subject стратегія управління en_US
dc.subject товарний портфель en_US
dc.subject інноваційна політика en_US
dc.subject споживачі en_US
dc.subject товарный ассортимент en_US
dc.subject номенклатура продукции en_US
dc.subject стратегия управления en_US
dc.subject товарный портфель en_US
dc.subject инновационная политика en_US
dc.subject потребители en_US
dc.subject assortment of products en_US
dc.subject nomenclature of products en_US
dc.subject strategy of management en_US
dc.subject commodity portfolio en_US
dc.subject novation policy en_US
dc.subject consumers en_US
dc.title Оптимізація формування товарного портфеля як інструмента управління товарним асортиментом та номенклатурою en_US
dc.title.alternative Оптимизация формирования товарного портфеля как инструмента управления товарным ассортиментом и номенклатурой en_US
dc.title.alternative Optimization of forming popular portfolio as a tool management by a product assortment and nomenclature en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу